"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kaaos knightejä muista figuista

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Kor

kaaos knightejä muista figuista

Viesti Kirjoittaja Kor »

Mistä figuista olis hyvä tehä kaamos knightejä(vähän konverttais)?
jamovoima
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jamovoima »

Sopivasti risteyttämällä empire knightly order boksin, maraudereiden ja kaaos sotureiden osia pitäisi saada varmasti ihan hyvää jälkeä aikaiseksi.
Väkipyörä

Viesti Kirjoittaja Väkipyörä »

Ne empiren nihtien jalat vaan on niin kovin tönköt..
Tai siis saa niistä ihan pelattavan näkösiä muttei mitään kummosia :oops:
(pistin takas lihoiks)

Sen sijaan silver helmeistä vois kuvitella saavan jonkinsortin slaanesh-(tzeentch)vaikutteisia hieman hienostuneemman oloisia kaaosnihtejä.. tiiä häntä kun en o moisia kokeillu
Mikä ei tapa, ärsyttää!
Murhe
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Murhe »

Silverhelmien ja kaaossoturien välillä on vain hieman tuota koko eroa ja rakenne on hitusen hennompi haltioilla. Hankala noita on kumminkaan päin vaihdella, pelkäään.
Kalakukko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kalakukko »

Olen samaa mieltä, jos haltia hevosen niskaan nostaa kaaos soturin, sääli sitä eläin parkaa.

Hevoset ovat edelleen mielestäni GWn skulptauksen akilleen kantapää (jousimiehien kanssa). Joko ne ovat tönkköjä, tai sitten niin siroja, etteivät ne voi näyttää tönköiltä. Archaonin hevonen on oikeasti hieno, mutta muita ei juuri tule mieleen. Pitää vain odottaa bretonnian ilmestymistä. Jos edes niille olisi onnistuttu tekemään kunolliset hevoset.
::Ei ole hyviä ihmisiä, on vain pahoja ihmisiä, joila on kaksi vastakkaista puolta::
VJ

Viesti Kirjoittaja VJ »

PXI kirjoitti:Archaonin hevonen on oikeasti hieno, mutta muita ei juuri tule mieleen.
Tyrionin heppa on myös tosi hyvän näköinen mutta totta puhut, muuten taso on aika alhainen.
And they wonder how he dealt with stress so well..
Machiavelli
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Machiavelli »

Mun mielestä gw:llä on hienoja hevosia. Oon kattellut rackhamin ja parin muunkin valmistajan hevosia ja eivät ne ainakaan parempia ole. Ei ruoho aina ole vihreämpää aidan toisella puolella.

[Off-Topic] Mun mielestä reaperin pegasokset on tosi upeita, ajattelin konverttaa niistä winged nightmaren vaikkei se samalla näyttäskään kun gw:n. [/Off-topic]
Sincerely yours, Machiavelli.

Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”