Olen itse huommannut että welfejä on vaikee saada muualta kuin netistä.
Fantsussakin on kyseisiä hemmoja vai jotain viisi eri pakettia (Glade guardeja, ridereita, treemeni, dryadeja, lordi kotkan kanssa ja lordi härän selässä). Onhan siellä tietenkin armeijja laatikko ja jotain niitä yksittäisiä tina sankareita.
Mutta lisää joukko laatikkoja kaipaisin. Vaikka jotain Treekinejä jos ei muuta. Valitus johtuu suurrimmilta osiltaan siitä että netistä ostamalla tulee toimituskulut mukaan, eikä rahat taho riittää muutenkaan.
Ja sitten niitä special charattereita vois myös olla, itse haluaisin Ariel queen in the woodsin.
Niin asiaan onko muissa kaupungeissa saatavuus yhtä huonoa vai kiinnostaako welffit edes muita? Sekin kun pässittää että hyllyssä niiten parin wood elf paketin vieressä on ainakin parisen kymmentä lootaa high elffejä, siis suoraan sanoen hikuja.
Sitten siihen toiseen asiaan.
Mitä armeijaa kukin kerää? ja mitä ukkoja on onnistunut hankkimaan?
Itse olen aloittanut homman noin kuukausi sitten ja olen jo ostanut,
-batle for skull pas (ohjeet sai halvalla ja vielä 100 figua).
-wood elf army book
-Orion king in the woods
Ja joulun jälkeen ostan pika puoliin ainakin Glade Guard rykmentin.
Sen voin sanoa että warhammerit ovat huonoin asia mitä minulle on eläissäni tapahtunut, rahaa palaa.
wood elfejen saatavuus, mitä kansoja keräät?
wood elfejen saatavuus, mitä kansoja keräät?
Welcome to the jungle.
Foorumeilla ihmiset vastaavat, jos heillä on jotain vastattavaa, eivät pelkästä vastaamisen ilosta.
Wood elf-kaman saatavuuteen Kuopiossa vaikuttaa varmaan tavaran heikko kysyntä alueella. Mikäli kerrot myyjälle kaipaavasi jotain yksikköä, niin oletettavasti he haluamaasi hommaavat Helsigin varastoltaan tai suoraan GW:ltä. Fantasiapelien nettiliikkeen mukaan saatavuuden pitäisi olla hyvä keskusliikkeessä, joten Kuopion heikko tilanne ei johtune siitä, etteikö tavaraa olisi yleensä saatavilla hyllyyn.
Muiden figukokoelmien listaaminen ei edistä keskustelua ja on vain tyhjänpäiväinen gallup, jossa ihmiset luettelisivat pääosin GW:n valmistamia figuja, joiden nimiä ja kuvia voi jokainen pällistellä esim. GW:n omilla sivuilla. Yhteenvetona voi olettaa jokaista GW:n nykyistä figua löytyvän jonkun hyllystä ja kaikille armeijoille löytyy ainekin yksi pelaaja Suomesta. Lisäksi foorumilla on käyttäjiä, joiden pelihistoria alkaa 80-luvulta, joten jo tuotannosta poistuneitakin figuja löytyy kattavalla valikoimalla.
Wood elf-kaman saatavuuteen Kuopiossa vaikuttaa varmaan tavaran heikko kysyntä alueella. Mikäli kerrot myyjälle kaipaavasi jotain yksikköä, niin oletettavasti he haluamaasi hommaavat Helsigin varastoltaan tai suoraan GW:ltä. Fantasiapelien nettiliikkeen mukaan saatavuuden pitäisi olla hyvä keskusliikkeessä, joten Kuopion heikko tilanne ei johtune siitä, etteikö tavaraa olisi yleensä saatavilla hyllyyn.
Muiden figukokoelmien listaaminen ei edistä keskustelua ja on vain tyhjänpäiväinen gallup, jossa ihmiset luettelisivat pääosin GW:n valmistamia figuja, joiden nimiä ja kuvia voi jokainen pällistellä esim. GW:n omilla sivuilla. Yhteenvetona voi olettaa jokaista GW:n nykyistä figua löytyvän jonkun hyllystä ja kaikille armeijoille löytyy ainekin yksi pelaaja Suomesta. Lisäksi foorumilla on käyttäjiä, joiden pelihistoria alkaa 80-luvulta, joten jo tuotannosta poistuneitakin figuja löytyy kattavalla valikoimalla.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
- The Captain
- Valvoja
Re: wood elfejen saatavuus, mitä kansoja keräät?
Onpa sinun elon tiesi tähän asti ollut melko ongelmatonta. Melkein kadehdin.esko kirjoitti:Sen voin sanoa että warhammerit ovat huonoin asia mitä minulle on eläissäni tapahtunut, rahaa palaa.
Mutta itse asiaan:
Muiden armeijoista kyselemistä on harrastettu aikoinaan, ja lopputuloksena on olemassa yksi auki oleva galluppi suosikkiarmeijoista. Se saa riittää. Foorumilla on tuhansia käyttäjiä, joilla on yhteensä satoja tuhansia figuja. En usko niiden listaamisen olevan kovin hedelmällistä.
GW:n tuotteiden lukumäärä lisääntyy jatkuvasti, ja hyllyihin ei mahdu kuin tietty määrä tavaraa kerrallaan. Siksi vähemmän myyvät tuotteet (esim. erikoishahmot) ovat hyllyissä vain tietyn aikaa ns. sesonkituotteina, jonka jälkeen ne siirtyvät tilaustavaraksi. Näin on käynyt jo nyt mm. muutamalle Wood elf -tuotteelle. Perussettiä pitäisi kumminkin saada kotikulmien kauppoihin ihan vain pyytämällä kassalta, että "haluaisin näitä, voitteko tilata?"
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.