lash whip ja jump packejen difficult terrain test
lash whip ja jump packejen difficult terrain test
no, ensinäkin haluaisin kysä että saako jump pack infary invu-saven jos heittävät ykkösen difficult terrain testissä?
toinen asia koskee lash whippiä. kaveri väittää että se yks miinus attacki kestää vaan yhen assault phasen eikä koko peliä. miten homma on oikeasti?
ja kiitos jo etukäteen vastauksista.
toinen asia koskee lash whippiä. kaveri väittää että se yks miinus attacki kestää vaan yhen assault phasen eikä koko peliä. miten homma on oikeasti?
ja kiitos jo etukäteen vastauksista.
40K: tyranit
FB: dark elves
FB: dark elves
- ankara halla
- Valvoja
Re: lash whip ja jump packejen difficult terrain test
Ei saa. "...A model suffers a wound with no Saves possible." Sääntis, s. 17.gargoyle kirjoitti:no, ensinäkin haluaisin kysä että saako jump pack infary invu-saven jos heittävät ykkösen difficult terrain testissä?
Ædit: Vähän hidas, mutta minulla on sentään lainaus tukemassa.
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
- The Captain
- Valvoja
Re: lash whip ja jump packejen difficult terrain test
Kuitenkin kirjaimellisen tulkinnan mukaan Feel no pain -heiton saa, koska se ei ole save eikä terrainin aiheuttama vamma täytä niitä vaatimuksia, joiden perusteella FNP:tä ei saisi.Attila kirjoitti:Ei saa. "...A model suffers a wound with no Saves possible." Sääntis, s. 17.gargoyle kirjoitti:no, ensinäkin haluaisin kysä että saako jump pack infary invu-saven jos heittävät ykkösen difficult terrain testissä?
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
- Master Calgar
Ja mites bionicsit vaikuttavat? Vai vaikuttavatko mitenkään?
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
Itse katsoisin että bioniikkaa saa heittää ( riippumatta käyttääkö mariini vai ei-mariini bioniikkaa ) dangerous terrainia vastaan. Perustelut samat kuin da Captainilla.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"