Onko teillä ollut samaista ongelmaa, kun olet tilannut jotain ja sanotaan sen tulevan jossain vaiheessa ja se ei olekaan tullut?
Ja kun menet taas se ei ole vieläkään tullut ja taas sama juttu.
Itselläni on nyt aika himputin moinen tilanne, kun olen tilannut Tau Empire Codexin jo elokuussa ja sanottin yhdessä välissä (olin jo käynyt moneen aiemmin kertaan kysymässä), että tulisi vasta lokakuussa, ja kun ei tullut, niin sanottiin että marraskuun alussa. Nyt kun kävin kysymässä, niin sanottiin että tulee marraskuun puolella. Syyksi tähän sanottiin se, että tilaus joka on tulossa on niin iso, että kaikki figut joiden piti tulla, eivät olleet edes valmiit. Ymmärtäähän sen, mutta kun jo on odotellut 4 kuukautta, niin alkaa se jo hiljalleen harmittaa.
Onko teille käynyt samoin?
Viivästyksiä tavaran tulossa?
- Master Calgar
Porin liikkeessä tämä nyt on ihan normaali käytäntö. Tavaran tulo kestää parhaimmillaan niin kauan, ettei se edes tule xD
RC helikopteri myynnissä: viewtopic.php?f=99&t=105910
- Cannonfodder
On toki. Minulle noin käy lähes jatkuvasti useimmissa liikkeissä. Sovitut toimitusajat eivät pidä. Yleensä tästä ei suurta harmia aiheudu, mutta toisinaan tavaraa saa odotella kuukausia kun on luvattu, että parin päivän päästä, tai ensi viikolla. Muutamia positiivisia poikkeuksia toki on, mutta todella monessa paikkaa tuo edellämainittu tapahtuu toistuvasti.
"Only the dead have seen the end of war."