Tässä koeviikon aikana kun ei pahemmin pääse työstämään armeijaa, niin on vain tullut pohdittua kokoonpanoa armeijalle.
Kaveripelejähän varten tämä on tehty (jos se nyt mitään tarkoittaa
Vastaan juoksevia armeijoita on ainakin: Kääpät, O&G, Bretit, Pimentohaltioita, kaikennäköistä Kaamosta... eli aika monipuolista vastusta oisi sitten tulossa.
Lista olisi vastaava:
Lord:
Arcmage lvl.4
-3xDispel Scroll, silverwand
=325pts
Hero:
Commander
-Dragon Armour, lance, Enc.shield, Elvensteed w Ithilmarbarding, PoH
=107pts
Core:
10xArchers
=120pts
20xSpearelves
-full command, First Among Equals (War Banner)
=270pts
20xSpearelves
-full command
=250pts
6xSilver Helms
-full command & Armour
=173pts
Special:
5xDragon Princes
-full command, Banner of Ellyrion
=190pts
5xShadow Warriors
=75pts
2xTiranoc Charriots
=170pts
5xEllyrian Reavers
120pts
Rare:
2xEagleclaw Repeater Boltthrower (RBT)
=200pts
Army total=2000pts
Pd=6
Dd=4+3scroll
Eli tällaista olisi suunnitteilla.
Figuureina nyt löytyy suurin osa armeijasta, mutta vaiheessa on kyllä tämä projekti, joten jonkinlaiset muutokset lienevätkin ihan mahdollisia.
Omia ajatuksia:
Arkkimaagi on sellainen, jonka varustusta olen miettinyt päätäni puhki ja sitten vain päädyin tällaiseen ratkaisuun.
Raivo-sormusta olen pohtinut ja sen ottaminen kävisikin helposti, taikasauva ja keihäiden taikalippu ja pisteet löytyy.
Tavalisten tallaajien osalta sanoisin, että haluan armeijan jossa on edes jonkin verran sitä massaa, on se sitten ylihinnoiteltua keihäsriviä tai ei.
Jousiampujia olin kaavaillut kahta ryhmää, mutta jotenkin tuo uusi crossfire-sääntö (eikös ollukin juuri sama) houkutteli mielessä ottamaan Ellyriaaneja toisen ryhmän tilalle, käyvät myös ihan hyvin syöttinä.
Muuten Speciaalit ja Raret ovatkin varmasti kaikille enemmän tai vähemmän tuttua tavaraa, jotka ovat useimmissa listoissa kyllä mukana.
Omin silmin katsottuna lista näyttää ihan tasapainoiselta, jolla saa annettua tarvittaessa ihan hyvin kyytiä erilaisille listoille, tosin kaksi sankaria tuntuu minusta hiukan niukalta.
Ajatuksia?