Defiler ? Uusi menestystarina ?
-
raiven black
Defiler ? Uusi menestystarina ?
Defiler
Mitäs huonoja puolia tuossa Defilerissä oikein on ? Sillä muuten sen vaikuttaa aikas herkulta joukolta.... iso tykki + flamer ja autoc. , miksi enään ottaa predatoria ?
Onko kellään kokemusta aiheesta (joukon toiminnasta taistelussa / ilmenneistä heikkouksista) ....
Mitäs huonoja puolia tuossa Defilerissä oikein on ? Sillä muuten sen vaikuttaa aikas herkulta joukolta.... iso tykki + flamer ja autoc. , miksi enään ottaa predatoria ?
Onko kellään kokemusta aiheesta (joukon toiminnasta taistelussa / ilmenneistä heikkouksista) ....
Huonoja puoliakin löytyy verrattuna predaan:
AV 12, pistemäärä, liikkuvuus ja kannattaa myös muistaa tykin ordnance status joka rajoittaa ampumista aika paljon.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin hyvä nappula, mutta kyllä preda paikkaansa puolustaa.
AV 12, pistemäärä, liikkuvuus ja kannattaa myös muistaa tykin ordnance status joka rajoittaa ampumista aika paljon.
Kaikenkaikkiaan kuitenkin hyvä nappula, mutta kyllä preda paikkaansa puolustaa.
Konversio- ja sculptauspalveluja ota yhteyttä YV:llä
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... =4&t=95464
Defiler oli 3. edikassa tosi kova, mutta 4. laitoksen ordnancen heikennys iski siihen aika pahasti. Indirectin kanssa se maksaa 25 pinnaa enemmän kuin perus-predator (twinlasc+hvy bolterit+possession), ja kestää vähemmän kiitos heikompien panssarien ja älyttömän koon.
Kyllä indirect lätty on ihan kiva juttu, mutta en mä kaaokselle ainakaan yhtä enempää ottaisi.
Kyllä indirect lätty on ihan kiva juttu, mutta en mä kaaokselle ainakaan yhtä enempää ottaisi.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
Indirectin kanssahan se on sen area terrainin takana ampumassa lättyäjä, vaikka kokohan aiheuttaa sen että aina ei mahdu kunnolla. Lähiksessä ihan hyvä, mutta ammutaan ennen sitä. Nyttenki tulee ain mieleen että lähärissä olisi aina Hostit ja Inkvisiittori hammerhandin kanssa tuhonnut sen munkki kutosilla.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
- Terminator Sergeant
yksi powerfist marine/genestealer brood/terminaattori/necron/inkvisiittori/MC/asiansa osaava johtajahan kaataa defilerin kepoisesti. Jos se ei pääse ampumaan indirectiä niin ehdottomasti predator on parempi.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
ei ihan
Itse asiassa Defiler on varsin tehokas vehje. Yksi terminaattori tuskin sitä pystyy ongelmitta tai vaaratta tuhoamaan.
Itse käytän Defua Hullilla kävelemään kohti vihollisen linjoja. kestää varsin hyvin ja suojaa omia joukkoja. Tykki taas jatkaa ampumistaan kunnes se hajoaa tai kone hajoaa. Demonic Possession ei ole mikään naurun aihe viholliselle.
Itse käytän Defua Hullilla kävelemään kohti vihollisen linjoja. kestää varsin hyvin ja suojaa omia joukkoja. Tykki taas jatkaa ampumistaan kunnes se hajoaa tai kone hajoaa. Demonic Possession ei ole mikään naurun aihe viholliselle.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Anna kestävä lemmenvala.
Vakiokalustoa ollut turnauslistoissani. Yksi indirectillä on sopiva auttamaan niiden metsän takana olevien yksiköiden ahdistelussa.
Hyvin harvoin tuhoutunut peleissä, koska yleensä sen on saanut sopivaan suojaan tai sitten on ollut hyvä tuuri, kun vihun joukot ovat tulleet iholle, niin pääsääntöisesti ovat kuolleet
Toisaalta harvemmin maksaa itsensä takaisin, mutta toimii myös pelotteena eli pakottaa vihollisen laittamaan jalkaväkensä harvempaan muodostelmaan.
Ihan ok kapistus, mutta ei kannata hankkia useampaa.
Hyvin harvoin tuhoutunut peleissä, koska yleensä sen on saanut sopivaan suojaan tai sitten on ollut hyvä tuuri, kun vihun joukot ovat tulleet iholle, niin pääsääntöisesti ovat kuolleet
Toisaalta harvemmin maksaa itsensä takaisin, mutta toimii myös pelotteena eli pakottaa vihollisen laittamaan jalkaväkensä harvempaan muodostelmaan.
Ihan ok kapistus, mutta ei kannata hankkia useampaa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage
Defiksen ongelma on että se maksaa aika paljon lähisominaisuuksista joita se pääsee aika harvoin käyttämään. Vrt. 50 pinnaa halvempi Basiliski, jonka tykki on vielä kovempi.
Tietty pitää tyytyä siihen mitä on, ja kyllä yhelle Defilerille kaaosarmeijasta useimmiten paikka löytyy. Kaaokselle kun ei muuten kovaa blastia saa, niin Defis on hyvä olla takataskussa hajottamassa niitä muodostelmia.
Tietty pitää tyytyä siihen mitä on, ja kyllä yhelle Defilerille kaaosarmeijasta useimmiten paikka löytyy. Kaaokselle kun ei muuten kovaa blastia saa, niin Defis on hyvä olla takataskussa hajottamassa niitä muodostelmia.
"Eikö ole aika hyvä muodostaa mielipiteensä sillä tavalla, että katsoo mitä mieltä joku urpo on, ja on itse eri mieltä."
-
Darkmage7280
Ja juuri näin sitä ainakin itse käyttäisin (en aio hankkia, en tykkää). Eka pelissä Defi nousi poseeraamaan pienelle kukkulalle, ja Russini lascannon pamautti sen surutta päreiksi. Seuraavassa pelissä kämppäsi metsikössä kauuuukana omista joukoista, ja huolettomasti pamautteli pizzoja jalkaväkeeni. Ei ollut kivaa.Iceman kirjoitti:Vakiokalustoa ollut turnauslistoissani. Yksi indirectillä on sopiva auttamaan niiden metsän takana olevien yksiköiden ahdistelussa.
Kumpi tulee ensin? Chinese Democracy -plata vai Codex: SieL? Lyö vetoa osoitteessa--
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!
Juupeli, Axl Rose voitti sittenkin. No, uusi veto! Sin City 2 vs. Codex: SieL!