Mä pidin tästä työstä todella paljon ja olin melkosen yllättynyt nähdessäni, kenen se on. Erittäin positiivisesti yllättynyt siis.
Mä olin katellut tuota figua välillä ja itse koin sen jokseenkin turhan tönköksi ja poseeraavaksi. Työsi käänsi mielestäni sen melkosen hyvin eduksi. Tää työ oli musta viehättävän teatraalinen, kuin mikäkin Oopperan kummitus tms. mikä selittää tuota poseraavaa asentoa ja hassuhkoa asustusta. Samaten värimaailma toimi varsin mukavasti minusta ja luo & vahvistaa tunnelmaa.
Ongelmallisimpia on tuo alustan reuna. Tää työ tarvitsis ehdottomasti alustan ja säännöllisemmän muotoisen alustan muutenkin. Jonkinlainen ellipsin muotoinen valokuvakehys ois saattanut olla melkosen bueno. Toinen ongelmallinen kohta oli tuo puu tosiaan, jossa etenkin takaa näkyi drybrush turhan selvästi ja löi kasvoille.
Mä yllätyin tästä työstä kuitenkin siis todella positiivisesti ja musta tää erottuu varsin edukseen massasta. Näin teatraalisia töitä näkee turhankin harvoin ja teattereissa kuitenkin on oma mielenkiintoinen viehätyksensä. Tykkään.