Aineksia industrial beisseihin?
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Aineksia industrial beisseihin?
Juu, eli oon jo pitkän aikaa yrittänyt saada käsiini seuraavanlaisia materiaaleja beissejä varten:
tuommoista ritilää,
tuollaista rei'itettyä,
ja sitten vielä tämmöistä
Olen ettinyt kyllä risteysaseman ja mallikaupan nettikaupoista mutta ei ole löytynyt. Saattaa tietenkin johtua siitä että itselläni ei ole mitään tietoa siitä millä nimellä tuommoisia kutsutaan ja tuotekuvatkin ovat noilla sivuilla harvassa. Kysymys kuuluukin: Mistä näitä saa ostettua (Suomessa)?
tuommoista ritilää,
tuollaista rei'itettyä,
ja sitten vielä tämmöistä
Olen ettinyt kyllä risteysaseman ja mallikaupan nettikaupoista mutta ei ole löytynyt. Saattaa tietenkin johtua siitä että itselläni ei ole mitään tietoa siitä millä nimellä tuommoisia kutsutaan ja tuotekuvatkin ovat noilla sivuilla harvassa. Kysymys kuuluukin: Mistä näitä saa ostettua (Suomessa)?
Kaksi ensimmäistä lienee alumiiniverkkoa. Google-haku näyttäisi vievän lähinnä auton tuunaus -sivustoille, mutta sieltä näyttäisi löytyvän esim tällaista. Nyt kun tarkemmin muistelen, taannoin joku WD vihjaisi etsimään kyseistä materiaalia (aluminium mesh) nimenomaan vastaavista lähteistä.
Kolmas tuo ensinnä mieleen kuvioidun plasticardin. En ole tarkemmin tutustunut suomalaisten nettikauppojen valikoimaan joten en osaa sanoa saatavuudesta.
Kolmas tuo ensinnä mieleen kuvioidun plasticardin. En ole tarkemmin tutustunut suomalaisten nettikauppojen valikoimaan joten en osaa sanoa saatavuudesta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Jonkinmoista verkkoa olen nähnyt Harrasteen alahyllyssä. Veikkaan että sedät/tädit osaavat tilata lisää jos sitä ei juuri nyt satu olemaan. Ei ollut ihan halpaa, mutta toisaalta yksikin levy riittää aika moneen menoon. Käyttötarkoituksesta riippuen myös hyttysverkko tai vastaava metallimaalin kera voi riittää, eikä maksa maltaita.
Rei'itettyjä levyjä en muista nähneeni muovisina. Yksittäisen kappaleen nyt voi tehdä vaikka itse poraamalla tai pahvista, mutta suurempiin määriin parempi tapa lienee alumiinituotteiden etsintä. Näitä kuitenkin käytetään säännöllisesti ilmastoinnissa ja koristeena.
Metallikuvioitua styreeniä saa ainakin tuolta. Valmistajista ja kotimaisista maahantuojista en tähän hätään sano mitään.
Rei'itettyjä levyjä en muista nähneeni muovisina. Yksittäisen kappaleen nyt voi tehdä vaikka itse poraamalla tai pahvista, mutta suurempiin määriin parempi tapa lienee alumiinituotteiden etsintä. Näitä kuitenkin käytetään säännöllisesti ilmastoinnissa ja koristeena.
Metallikuvioitua styreeniä saa ainakin tuolta. Valmistajista ja kotimaisista maahantuojista en tähän hätään sano mitään.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
- nomic
- Sotavasaran Maalaajamestari 2008
Nuo autotuunaukseen tarkotetut verkot taitaa olla liian isoa skaalaa, tarkemmalla haulla löysin pienimmäksi silmäkooksi 5mm x 9mm. Tuota muovilevyn poraamis menetelmää olen kyllä koittanut, mutta vaikka kuinka tarkasti yrittää mukamas mittailla, niin aina tulee se puolen millin heitto...
Pitänee tosiaan käydä Harrasteesta kattomassa tuota verkkoa, kerran kyselin teksturoitua muovilevyä mutta vastaukseksi tuli vain ei oo:ta.
Pitänee tosiaan käydä Harrasteesta kattomassa tuota verkkoa, kerran kyselin teksturoitua muovilevyä mutta vastaukseksi tuli vain ei oo:ta.
Hasslefree näyttää myyvän erinäköisiä ritilöitä yms.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Itse ostin Hesasta siitä pienoismallikaupasta joka oli lähellä Fantsua, mutta muutti tänä vuona muualle, oliko se nyt se Risteysasema, juuri tuommoista pienisilmäistä alumiini verkkoa ison rullan muutamalla eurolla pari vuotta sitten. Kannattaa kysyä ienoismalliliikkeiden kauppialta että voiko ne tilata semmoista...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....