olen kuulut että invisiittoria pystyisi pelata 40k ukoilla, joten kysymykseni on että jos haluaa pelata inkvisiittoria 40k ukoilla niin tarviiko mittakaavoja muuttaa?
ja että niillä jotka ovat pelanneet näin haluaisin kuulla teidän kokemuksista ja mielipiteistä
Inkvisiittori->40k ?
Re: Inkvisiittori->40k ?
1yard=1cm.koni kirjoitti:olen kuulut että invisiittoria pystyisi pelata 40k ukoilla, joten kysymykseni on että jos haluaa pelata inkvisiittoria 40k ukoilla niin tarviiko mittakaavoja muuttaa?
ja että niillä jotka ovat pelanneet näin haluaisin kuulla teidän kokemuksista ja mielipiteistä
Ei tuo taida oikein toimia. Tulee sellaista pientä nysväämistä siihen. Sopivampi olis vaikka 1yard=½" . 40k figun koko kun on noin puolet inquisitor figun koosta.tneva82 kirjoitti:1yard=1cm.koni kirjoitti:olen kuulut että invisiittoria pystyisi pelata 40k ukoilla, joten kysymykseni on että jos haluaa pelata inkvisiittoria 40k ukoilla niin tarviiko mittakaavoja muuttaa?
Mikä tarkoittaa että jos käyttää senttiä tuuman sijasta mittakaava pysyy tismalleen samana(laske itse vaikka josset usko).Lagitus kirjoitti: Ei tuo taida oikein toimia. Tulee sellaista pientä nysväämistä siihen. Sopivampi olis vaikka 1yard=½" . 40k figun koko kun on noin puolet inquisitor figun koosta.