"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Arco Flagellants pohjamaali.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Virtuoosi
Viesti:

Arco Flagellants pohjamaali.

Viesti Kirjoittaja Virtuoosi »

Ostin Witch Huntereille Arco Flagellantsit, joiden pohjamaalivalinnasta en ole varma. Figuissa on paljon ihoa näkyvissä, mutta toisaalta kankaat ajattelin maalata tumman punaiseksi. Ihosta pitäisi myös saada kalpeaa, ja kaiken sen lisäksi figuissa on metalliosia kohtuu paljon, jotka vaativat drybrushaamisen. Valitsenko siis mustan vaiko valkoisen pohjamaalin?

Kuva figuista

Kuva
"Heresy is like a tree, its roots lie in the darkness whilst its leaves wave in the sun."
Drâyhèn

Viesti Kirjoittaja Drâyhèn »

Musta, toimii paremmin nuin tummassa kuitenkin.
Ei sitä ihoa ole mustan päälle vaikea maalata, jos laimentaa sopivasti ja tajuaa pistää muutamia kerroksia sitä huolella.
Viimeksi muokannut Drâyhèn, La 02.12.2006 10:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"I saw your precious Emperor. A handful of times, back in the age before he betrayed us all. And he was no god. Perhaps not a man. But never a god."
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Itse käyttäisin myös mustaa, mutta pohjamaalaisin ihon ja punaiset osat tarvittaessa uudelleen codex greyllä tai muulla tarpeeksi vaalealla mutta hyvin mustalle peittävällä värillä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Virtuoosi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Virtuoosi »

Ok, mustalla menkööt sitten. Se tukee paremminn metallia imo, ja laitan sitten monta ohutta kerrosta ihoa.

Kiitos
"Heresy is like a tree, its roots lie in the darkness whilst its leaves wave in the sun."
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Tai hanki saman tien harmaa pohjamaali.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”