das massa
Pitäisi löytyä käytännössä kaikista askarteluliikkeistä. Hinnaksi mainittiin tuossa ketjussa nelisen euroa per puolen kilon kimpale. Tuskin on muuttunut suuremmin suuntaan tai toiseen.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.
löytynee myös jokaisesta suomalaisesta kirjakaupasta
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
- Henkinen Johtaja
Tuosta jovista en tiedä, mutta osa muovailumassoista vaatinee paistamisen kovettuakseen. Das massan etuna se, ettei tarvitse paistaa, muita huippu huviä puolia on vaikea löytää: haisee pahalle, ei erityisen hyvää työstää (unohda siis yksityiskohdat, kun das massaa käyttelet, tee ne jollain muulla), ei tartu juuri mihinkään, kuivumisaika on pitkä verrattuna muihin...Barnabas kirjoitti:kovettuuko se?
Lisäksi DAS-massa painaa kuin synti ja halkeilee kuivuessaan. Kannattaa kysellä jotain parempaa kamaa koska sellaista on yleensä ainakin askarteluliikkeissä tarjolla. Myös sinooperista saa monenlaisia askartelumassoja eikä hinnatkaan ole pahoja. Myyjät myös tuntevat hyvin tuotteet.taavetti kirjoitti:Das massan etuna se, ettei tarvitse paistaa, muita huippu huviä puolia on vaikea löytää: haisee pahalle, ei erityisen hyvää työstää (unohda siis yksityiskohdat, kun das massaa käyttelet, tee ne jollain muulla), ei tartu juuri mihinkään, kuivumisaika on pitkä verrattuna muihin...Barnabas kirjoitti:kovettuuko se?
Mikä ei tapa, se mutatoituu ja yrittää uudelleen.
- Henkinen Johtaja