"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

wood elf listoja 2 kpl.

Mikäli haluat palautetta ja kehitysideoita suunnitteilla olevaan armeijaasi, kirjoita listasi tänne. Voit myös antaa palautetta omista kokemuksistasi muille.
Muutoksen tuoja

wood elf listoja 2 kpl.

Viesti Kirjoittaja Muutoksen tuoja »

juu wood elffejä alottelen ja kaksi listaa olen tehnyt ja tarvitsisi saada tietää kumpi pitäisi toteuttaa (ja jos(toisin sanoen on) on virheitä kertokaa)

Wood elf Highborn
Light armour
Shield
Sword of might
Helm of hunt
Forest Dragon =511p

Spellsinger
Disable scroll
Disable scroll =140p

Spellsinger
Disable scroll
Disable scroll =140

10x Glade guard
Full command 144

10x Glade guard
Full command 144

10x Glade guard
Full command 144

8x Dryads 96

8x Dryads 96

8x Dryads 96
Special:

3x Tree kin 190p

Rare:

Treeman 295
=1998
tässä oli ensimmäinen___________________________________________________

Treeman Ancient
Cluster of radiants 350p

Spellsinger lvl 1
2x disabel srcoll 140p

War-dancer Noble 105p
Moon stone of hidden ways 35p 140p
=________________________________________________________________________________
‘CORE:
10x Glade guards
Musician
Lords bow man 132p

10x Glade guards
Musician
Lords bow man 132p

10x Glade guards
Musician
Lords bowman 132p

8x dryads 96p
8x dryads 96p
8x dryads 96p
________________________________________________________________________________
Special:
9x Wardancers 162p
3x tree kin 195p
ja tässä toinen:D haukkukaa sydämenne kyllyydestä..
Viimeksi muokannut Muutoksen tuoja, Ti 05.12.2006 22:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
http://taikamiekansaattue.blogspot.fi/
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Kelf

Viesti Kirjoittaja Kelf »

Kummatkin listat ovat hyviä, mutta toinen on laiton. 2K pelissä saa olla vain 1 lordi. Nyt sinulla on niitä kaksin kappalein.
Muutoksen tuoja

kappas näin on tosiaan päässyt käymään kun tein. kumpi kannattaisi potkia pellolle ja mitä tilalle? ehkä ancient treeman ja rullakuski?
Epämääräisiä kirjoituksia harrastuksista epämääräisiltä miehiltä. Click it, Cliiiiiiiiik it
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Feanor king of Noldor kirjoitti:kappas näin on tosiaan päässyt käymään kun tein. kumpi kannattaisi potkia pellolle ja mitä tilalle? ehkä ancient treeman ja rullakuski?
Ancientille vielä Cluster of Radiants, niin magiapuolustus on kunnossa. Ihan toimiva kombo jota olen itsekin paljon käyttänyt.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Gilaelin
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Gilaelin »

Ensimmäisessä listassa on menty sikäli metsään, että siinä on kaksi rullakuskia, joista toinen on äärimmäisen turha. Nekin pisteet voisi käyttää johonkin hyödyllisempään, kuten vaikka waywatcher taikka alter sankariin haililla. Myös nuo liput ovat vähän riskisijoituksia, sillä niiden antama tuki tuon kokoiselle yksikölle on minimaalinen ja antaa lähes mille tahansa viholliselle ilmaiset sata pistettä.
Eyes that fire and sword have seen
And horror in the halls of stone
Look at last on meadows green
And trees and hills they long have known.
AssMuster

Viesti Kirjoittaja AssMuster »

Gilaelin kirjoitti:Ensimmäisessä listassa on menty sikäli metsään, että siinä on kaksi rullakuskia, joista toinen on äärimmäisen turha.
Mä oon tästä kyllä eri mieltä. Jos ei tiedä mitä on tulossa vastaan ja pelaa turnausympäristössä, niin kaksi rullakuskia ei mun mielestä ole todellakaan liikaa. Etenkin kun tossa listassa ei ole oikein mikään mikä voisi maageja tehokkaasti metsästää. Ja tiedän, ettei niitä kaikkia taikoja tarvi dispellata, mutta wood elvesit on sen verran hauraita, että tavalliset magic missiletkin on pahoja päästää läpi.

Ehkä oon pelannut liikaa örkkien ja skaveneiden magiahirmuja vastaan, mutta mun mielestä kaks rullakuskia on melko minimi.
Kuninkaalla on keppihevonen.
Wompatti

Viesti Kirjoittaja Wompatti »

AssMuster kirjoitti:
Gilaelin kirjoitti:Ensimmäisessä listassa on menty sikäli metsään, että siinä on kaksi rullakuskia, joista toinen on äärimmäisen turha.
Mä oon tästä kyllä eri mieltä. Jos ei tiedä mitä on tulossa vastaan ja pelaa turnausympäristössä, niin kaksi rullakuskia ei mun mielestä ole todellakaan liikaa. Etenkin kun tossa listassa ei ole oikein mikään mikä voisi maageja tehokkaasti metsästää. Ja tiedän, ettei niitä kaikkia taikoja tarvi dispellata, mutta wood elvesit on sen verran hauraita, että tavalliset magic missiletkin on pahoja päästää läpi.

Ehkä oon pelannut liikaa örkkien ja skaveneiden magiahirmuja vastaan, mutta mun mielestä kaks rullakuskia on melko minimi.
Mutta ensimmäisessä listassa ei ole mitään muuta haurasta kuin archerit, kaikki muu omaa korkean toughnessin ja mahdollisia saveja. Itse tiputtelisin liput glade guardeilta, tiputtaisin toisen spellsingerin ja ottaisin tilalle wild rider ryhmän war bannerilla. Toisaalta, kyllä melkein aina kelpaisi hieman yhtä caddya parempi taikapuolustus, joten kyllä sen pitääkin voi.
Muutoksen tuoja

noniin nyt on tuo 2 lista muutettu... tuohon jäi vielä 40p ylimääräistä että mitäs näiilä? Ja pitäisikö tuo normaali treeman vaihtaa 3warhawkiin ja 2 kotkaan?

edit: olin pistänyt vahingossa 5 kotkaa..... (hyvä minä) :D
Viimeksi muokannut Muutoksen tuoja, Ti 05.12.2006 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teonanacatl

Viesti Kirjoittaja Teonanacatl »

Feanor king of Noldor kirjoitti:noniin nyt on tuo 2 lista muutettu... tuohon jäi vielä 40p ylimääräistä että mitäs näiilä? Ja pitäisikö tuo normaali treeman vaihtaa 3warhawkiin ja 5 kotkaan?
Kotkia saat vain 2 2000p listaan ja warhawkit ovat huonoja. Pidä vain se puumies.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Muutoksen tuoja

oho tuossa tuli moka tarkoitin 2 kotkaan ja 3 warhawkiin. :D mutta mihinkä ne 40p pitäisi sijoittaa
Sotalammas

Viesti Kirjoittaja Sotalammas »

omien kokemuksien perusteella ota Vanhalle puumiehellesi Netling jos sen kentälle raahaat. Sen avulla se on pelottava nappi kaikkea kentällä olevaa vastaan ja ei maksa oikeastaan yhtään enempää ...

Tämä vain minun mielipiteenä muut saavat sanoa mitä haluavat
Nopat ja Taktiikka Ry
Pääkaupunkiseudun pelikerho
MakeH

Viesti Kirjoittaja MakeH »

Sotalammas kirjoitti:omien kokemuksien perusteella ota Vanhalle puumiehellesi Netling jos sen kentälle raahaat. Sen avulla se on pelottava nappi kaikkea kentällä olevaa vastaan ja ei maksa oikeastaan yhtään enempää ...

Tämä vain minun mielipiteenä muut saavat sanoa mitä haluavat
kula, ehdottomasti sen arvoinen buusti
"Embrace the filth" -Voices in Oggy's head
Muutoksen tuoja

liitän kysymykseni nyt tänne koska en jaksaisi uutta topikkia avata.. joten... Tulen enimmäkseen skavenia vastaan pelailemaan ja odotettavissa on paljon massaa ja suhteellisen paljon magiaa.. pitäisikö tehdä jotain erityis muokkauksia näihin listoihin kun skaven vastassa

kiitos (huomatkaa kuinka hyvä uskoinen olen :D)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijalistat”