DOW paymaster.
DOW paymaster.
elikkäs, mistä figu paymasteriksi? ajattelin uutta warrior priestiä se vasemman puolimmainen,
tästä kun viilaa sen sigmar-tagin olkapäästä ja ne himskatin komeetat, niin siitä saa ihan mukavan paymasterin
eli, ihan omia ehdotuksia saa laittaa, mikäli löytää paremman...
ps. marco colombo ei käy...
pps. en gw:n sivuilta löytänyt catrazzan lintumiehille figuja, tiedän että tälläisiä on olemassa, joten mistä niitä löytää
tästä kun viilaa sen sigmar-tagin olkapäästä ja ne himskatin komeetat, niin siitä saa ihan mukavan paymasterin
eli, ihan omia ehdotuksia saa laittaa, mikäli löytää paremman...
ps. marco colombo ei käy...
pps. en gw:n sivuilta löytänyt catrazzan lintumiehille figuja, tiedän että tälläisiä on olemassa, joten mistä niitä löytää
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
-
Pikku pioneeri
Jos tuota GW-pappia tarkoitit, niin IMO se ei sopisi paymasteriksi, enemmänkin kapteeniksi.
Noista eniten ehkä paymasteriksi sopisi mun mielestä se kirjaa pitelevä pappi, siltä kirjan leikkaa pois ja joku pikku aarrearkku tai avainnippu käteen tilalle niin tulisi ihan hyvä palkkamestari. Se kun näyttää noista kaikkein lihavimmalta ja itse miellän paymasterit tuhdeiksi ukoiksi, jolloin GW-pappi olisi siihen liian laiha ja karskin näkönen. Mutta ota se mikä on itsestäsi paras.
Noista eniten ehkä paymasteriksi sopisi mun mielestä se kirjaa pitelevä pappi, siltä kirjan leikkaa pois ja joku pikku aarrearkku tai avainnippu käteen tilalle niin tulisi ihan hyvä palkkamestari. Se kun näyttää noista kaikkein lihavimmalta ja itse miellän paymasterit tuhdeiksi ukoiksi, jolloin GW-pappi olisi siihen liian laiha ja karskin näkönen. Mutta ota se mikä on itsestäsi paras.
oma käsitykseni paymasterista on pulska, hyvinvoipa, kalju ukko joka on parhaiten varustettu hahmo koko armeijassa (fluffillisesti) sillä jos sillä on varaa maksaa palkkaa armeijalle, sillä on myös varaa ostaa itsellensä parhaita varusteita. toi vasemmanpuolimmainen täyttää oman käsitykseni, ja siinä on myös vähemmän työstettävää...
edit/ot:neljässadas viesti
edit/ot:neljässadas viesti
Viimeksi muokannut Datsi, La 23.12.2006 13:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Suosittelisin Morheimista marienburger captain blisteriä. Siinä tulee sekä jalkaisin että hevosella kulkeva nappi, jotka molemmat ovat melko fiineissä varusteissa.
USA upotti Estonian, aiheutti Kekkosen kaljun, järjesti jäävuoren Titanicin eteen, tappoi dinosaurukset ja aiheutti myös alkuräjähdyksen.
http://uk.games-workshop.com/storefront ... nav=301116
Miten olisi Warhammer Questin Warrior Priest. Tuohon riipusjuttuun laittaisi avaimen roikkumaan ja kirja olisi taloudenpitoa varten. Itse en laittaisi Paymasterille ainakaan Heavy Armouria, kun eikö sen tehtävä ole pysytellä poissa taistelusta laskemassa rahojaan ja säilytää rahakirstun avainta?
Miten olisi Warhammer Questin Warrior Priest. Tuohon riipusjuttuun laittaisi avaimen roikkumaan ja kirja olisi taloudenpitoa varten. Itse en laittaisi Paymasterille ainakaan Heavy Armouria, kun eikö sen tehtävä ole pysytellä poissa taistelusta laskemassa rahojaan ja säilytää rahakirstun avainta?
Se EI ole bösbi. Se vain maksaa armeijan palkan. Ei muuta.Sephirot kirjoitti:paymasterilla on heavy armour, koska se kuolee ilman sitä. itse ajattelen paymasterin olevan nimenomaan eturintamassa, koska se on myös böbsi. ja silti pidän siitä warrupriestistä enemmän...
Ite varmaan tekisin siitä uudesta Empire general -figusta, näyttää aika rikkaalta, ja saat kaiken lisäksi Mercenary kapteenin.
EDIT: Ai no niinpäs onki bösbi.
Viimeksi muokannut Drak, Ma 25.12.2006 10:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Sinuna en veisi paymasteria lähellekkään eturintamaa, sillä huono kesto, känäset taistelutaidot yhdistettynä kuoleman aiheuttamaan paniikkitestiin ovat huono yhdistelmä....Ennemmin varsijousiryhmässä ampumassa.
Joku rikkaan näköinen hahmo sopii masteriksi, mikä miellyttää eniten silmää
Joku rikkaan näköinen hahmo sopii masteriksi, mikä miellyttää eniten silmää
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
- Raistlin Majere
http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13
Siinä olisi ainakin rikas tyyppi.
W.A.R is coming and i'm soooo waiting for it!!
Ja tuohan on siis Paymaster itsekin, joten parempaa figua voi tuskin valita jos Paymasterille ei omaa ole.Raistlin Majere kirjoitti:http://uk.games-workshop.com/storefront ... orignav=13