Marauder Hordea aloittamassa...
Marauder Hordea aloittamassa...
Elikkä homman nimi on, että olisin kaamosta aloittamassa ja maraudereiden pohjalta ajattelin lähtee listaa tekemään (elikkä figuureja ei ole hankittu). En kovin kokenut pelaaja, joten törmäsin heti listaa tehdessä ongelmaan (kirja on lainassa); Minkä kokoisiin yksiköihin nämä villit sitten pitäisi sijoittaa? Itse ajattelin tuossa jotain 10 äijää + shieldi&light-armouri rykmenttejä... Mutta tarvisevatko ne enemmän rankkeja?
Kaksi viiden horsemanin ryhmääkin olisi tulossa ja viisi knightia, joiden messiin kenraali menisi (Exalted champpa). 1000p. Listaa näin aluksi, siitä sitten myöhemmin isompaa rakentelemaan.
Yksinkertaistettuna: Antakaa neuvoa kaikesta, mistä on apua listan tekemiseen. Toistan vielä että olen ihan nuubi, Ainut faba-armeija ennen näitä on ogret, joten pelikokemus on vähän niin ja näin.
Edit: Siis en ajatellut täysin purebreed marauder hordee, vaan mukaan voi laittaa kärryjä jne... mutta pohjana toimii villit.
Kaksi viiden horsemanin ryhmääkin olisi tulossa ja viisi knightia, joiden messiin kenraali menisi (Exalted champpa). 1000p. Listaa näin aluksi, siitä sitten myöhemmin isompaa rakentelemaan.
Yksinkertaistettuna: Antakaa neuvoa kaikesta, mistä on apua listan tekemiseen. Toistan vielä että olen ihan nuubi, Ainut faba-armeija ennen näitä on ogret, joten pelikokemus on vähän niin ja näin.
Edit: Siis en ajatellut täysin purebreed marauder hordee, vaan mukaan voi laittaa kärryjä jne... mutta pohjana toimii villit.
What's going on here? Back from the grave and crap.
-
Skullweaver
Re: Marauder Hordea aloittamassa...
Marauderit ehkä noin 15-25 yksiköihin hand weapon+shield+light armor-combolla. Ainahan voi myös kokeilla pienempiä tukiyksiköitä great weaponeilla tai flaileilla. Marauder Horsemanit ovat hyvä valinta, niille flailit vaan käteen ja flänkkäilemään. Ritarit kenties Choseneiksi, ja ehkä pari yksikköä koiria.Jos omistat BoC-kirjan, suosittelisin myös petoherdejä ja tuskgor chariotteja.
Knightejä ja kärryjä kannattaa myöskin ottaa. Vaikka moni ei tunnu warruista tykkäävänkään niin niillekkin löytyy varmasti käyttöä vähän isommissa peleissä. Ei ehkä kannata ottaa ihan 1000p peleihin, koska hintaa tulee aika paljon.
Oletko ottamassa listaan beasteja ja demoneita vai aiotko koota ainoastaan mortal listan?
Oletko ottamassa listaan beasteja ja demoneita vai aiotko koota ainoastaan mortal listan?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. 
Ajattelin tehdä mortal listan, beasteja voisi harkita... Mutta kuulin jostain että ne voi ambushata vain jos kenraali on peto. Onko totta? haluisin pitää oman exani...SMusta kirjoitti:
Entäs koirat? Alustavasti olisi yksi kymmenen hauvan regimentti tulossa... Pitäisikö niitä enemmän?
Tarvitsenko jotain erikoishommaa että saan petoja listaan?.. Vai tarvitsenko peto heron? Tätä mä en oikein ymmärtäny, eikä hordes of chaos armybookista ole apua...pamp-pu kirjoitti:...Mortalkenraali kentälle ja pari lössiä petoja screenaamaan Maraudereita, siinä ne toimivat.
-
chaos pete
Itse sain idean tästä ketjusta ja aloin suunnittelemaan hyvin jalkaväkipainoitteista Kaaos-armeijaa ja päädyin tällaiseen:
Herot:
Exalted Champion(100) : 150
Halberd(4)
Steed(16)
Gaze Of Gods(30)
Aspiring(80) : 171
BSB(25)
Steed(16)
Armour Of Damnation(30)
Sword Of Might(20)
Core:
14 Chaos Warriors(195) : 250
Kilvet(14)
Command(40)
Kilvet(14)
Command(40)
25 Marauders(125) : 200
Kilvet ja light armour(50)
Command(25)
Command(25)
Command(25)
5 koiraa(30)
5 koiraa(30)
5 koiraa(30)
5 Marauder Horseman(65) : 81
Flailit(10)
Musician(6)
Special:
7 Furies(105)
Beast Herd(55)
5 Gors
5 Ungors
Beast Herd(55)
5 Gors
5 Ungors
Total: 1807
Lista on toki jo lähes 2000 pistettä, johon se tarvitsisikin vielä hieman virittämistä. 193 pistettä kuitenkin vielä vapaana, niin aika useat optiot ovat auki.
Herot:
Exalted Champion(100) : 150
Halberd(4)
Steed(16)
Gaze Of Gods(30)
Aspiring(80) : 171
BSB(25)
Steed(16)
Armour Of Damnation(30)
Sword Of Might(20)
Core:
Kilvet(14)
Command(40)
Kilvet(14)
Command(40)
Command(25)
Command(25)
Command(25)
5 koiraa(30)
5 koiraa(30)
5 koiraa(30)
5 Marauder Horseman(65) : 81
Flailit(10)
Musician(6)
Special:
7 Furies(105)
Beast Herd(55)
5 Gors
5 Ungors
Beast Herd(55)
5 Gors
5 Ungors
Total: 1807
Lista on toki jo lähes 2000 pistettä, johon se tarvitsisikin vielä hieman virittämistä. 193 pistettä kuitenkin vielä vapaana, niin aika useat optiot ovat auki.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.