"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Askartelutarvikkeita Helsingistä ja Turusta?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Hands_of_blue

Askartelutarvikkeita Helsingistä ja Turusta?

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Terve, Pelipöydän tekoon tarvitsisin ainakin kapalevyä, balsapuuta ja kopakkia (kopak fiber). Ongelma on, mistä näitä löytäisi. Asun Turussa mutta käyn silloin tällöin Hesassa eli sieltäkin voisin tarvikkeita hakea. Kapalevyn haen luultavasti Hesasta Lohikarilta koska siellä hinnat ovat ainakin Turun vastaaviin verrattuna erittäin edulliset. Turun tietääkseni ainoa balsapuuta myynyt kauppa meni juuri konkurssiin eli ainakin balsaa myyviä kauppoja haluaisin tietooni. Muitakin vierailemisen arvoisia askartelukauppoja saa tietysti suositella mutta balsaa myyvä kauppa on nyt se tärkein.

Kiitos jo etukäteen.
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Sinooperista on löytynyt balsaa ainakin joskus.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Helsingissä on ainakin Hobby Point
http://www.hobbypoint.fi/
Hands_of_blue

Hena kirjoitti:Helsingissä on ainakin Hobby Point
http://www.hobbypoint.fi/
Löytyykö tuolta balsaa? Tuoteluettelosta en ainakaan löytänyt.

Täytynee tuonne Sinooperiin soittaa ja kysellä.
Spongebob-Väyrynen

Viesti Kirjoittaja Spongebob-Väyrynen »

Muistaakseni hobbypointista löytyy kyllä balsaa. Muistan ainakin nähneeni sitä viimeksi kun kävin siellä.
Half-bread kirjoitti:Nyt sitten suosittelen sinua pysymään hiljaa kun aikuiset puhuvat.
Hands_of_blue

Punainen kirjoitti:Muistaakseni hobbypointista löytyy kyllä balsaa. Muistan ainakin nähneeni sitä viimeksi kun kävin siellä.
Täytynee sinnekin sitten soitella.

Tietääkö, joku muuten mistä tuota kapokkikuitua kannattaisi lähteä etsimään? Kyseessä on siis sellainen valkoinen ohutsäikeinen villa, jota käytetään mm. joidenkin erikoisten tyynyjen täytteenä. Yhden nettisivun löysin, joka tuota kauppaa mutta vain kilon paketteina ja aika suolaiseen hintaan.
Wiljami

Viesti Kirjoittaja Wiljami »

Balsaa taitaa kyllä saada kaikista suht hyvin varustetuista puuta myyvistä liikkeistä kuten puukeskus tms. Balsa vaan on aika kallista. Muistaakseni on myös toinen puulaatu joka muistuttaa balsaa mutta on halvempaa.. ei vaan nimi muistu mieleen.
Hands_of_blue

Wiljami kirjoitti:Balsaa taitaa kyllä saada kaikista suht hyvin varustetuista puuta myyvistä liikkeistä kuten puukeskus tms. Balsa vaan on aika kallista. Muistaakseni on myös toinen puulaatu joka muistuttaa balsaa mutta on halvempaa.. ei vaan nimi muistu mieleen.
Minkä kokoisia paloja noista puuliikkeistä mahtaa saada? Hakusessa olisi siis sellaista 1-2mm paksua levyä eli ei mitään lautoja.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Draven kirjoitti:
Wiljami kirjoitti:Balsaa taitaa kyllä saada kaikista suht hyvin varustetuista puuta myyvistä liikkeistä kuten puukeskus tms. Balsa vaan on aika kallista. Muistaakseni on myös toinen puulaatu joka muistuttaa balsaa mutta on halvempaa.. ei vaan nimi muistu mieleen.
Minkä kokoisia paloja noista puuliikkeistä mahtaa saada? Hakusessa olisi siis sellaista 1-2mm paksua levyä eli ei mitään lautoja.
Löytynee. Hobbypointista on perinteisesti löytynyt monenlaista balsaa, levyä ja riukua.

Btw, ne omistajat on mun sukulaisia. :P
Hands_of_blue

figunarkki kirjoitti:
Täytyykin muistaa mainita alennusten toivossa, "melkeen tunnen teijän sukulaisen #wink# #Wink#"
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Draven kirjoitti:
figunarkki kirjoitti:
Täytyykin muistaa mainita alennusten toivossa, "melkeen tunnen teijän sukulaisen #wink# #Wink#"
Itseasiassa eräs kaverini on käyttänyt tuota ja saanut alennusta mutta niin kauan kun et tiedä nimeäni niin aika turha yrittää. :D
Hands_of_blue

figunarkki kirjoitti: mutta niin kauan kun et tiedä nimeäni niin aika turha yrittää. :D
Itse asiassa random faktoja yhdisteltyäni luulen tietäväni nimesi :)

Edit: Mie oon säläpoliisi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”