"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Chaos kysymys

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Appron

Chaos kysymys

Viesti Kirjoittaja Appron »

Aloitin tässä vähän aikaa sitten kaaoksella ja luin juuri armybookin.Yhtä juttua en tajua.Miten minä määrittelen mikä merkki(tarkoitan siis Khornea ja niitä muita) tulee joukoille?

Kyllähän minun tämän pitäisi tietää mutta kun englanti ei ole vahvin osa-alueeni
Jurpo

näin

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Sinulla on yksikkö warruja. Määrität sen varustuksen ja sitten katsot yksikön koon mukaan paljonko sille tulee hintaa. Sen jälkeen maksat kiinteällä hinnalla sille merkin.

Merkki vaikuttaa koko yksikköön.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
Stormdaemon

Viesti Kirjoittaja Stormdaemon »

Eli katsot sivua Marks of Chaos ja etsit sieltä haluamaasi merkkiä, katsot armeijalistan puuolelta mitkä yksiköt (kaikki sankarit paitsi Greater Daemonit saavat merkin) saavat sellaisen ja maksat merkin hinnan koko yksikölle, eli hintaa on vain ilmoitettu määrä, merkkiä ei osteta erikseen jokaiselle yksikön figulle. Kenraalin merkki määrittää saatavilla olevat merkit: vain samaa kuin hänellä, tai mikäli hän on Undivided niin yksiköille mitä tahansa ja sankareille samoja kuin yksiköille, eli tarvitset min. yhdelle yksikölle saman merkin kuin hahmoille.
Miten sydämesi kutsuu,
niin liki rintaa pimeys on,
miten kuuma veren laulu
kaulallasi on.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Käykö muuten demonit tuohon "merkki yksikön" rooliin? Eli jos haluan undiva armeijaan slaaneshin exan madolla, niin riittääkö jos on myös yksikkö daemonetteja vai pitääkö ottaa vaikka minotaureja tai warruja slaaneshin merkillä?
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Jurpo

jaahaas

Viesti Kirjoittaja Jurpo »

Demoneilla lasketaan olevan merkki, joten tissiexan saamiseen riittää yksikkö demonetteja. Minoksilla voi olla vain sama merkki kuin kenraalilla. Yksikkö warruja Slaaneshin merkillä myös kelpaa.

Rautalangasta: Tissiexa tarvitsee warrut/knightit Slaaneshin merkillä tai demonetteja/mounted demonetteja.
Lintu, karhu, jänis ja kala.
Anna kestävä lemmenvala.
SMusta

Viesti Kirjoittaja SMusta »

Ok. Tajusin. Oli vähän huono esimerkki nuo minot, kun en muistanut tuota merkkihommaa.
Yllä oleva viesti on ainoa oikea totuus ja se että minä olen väärässä ei muuta sitä asiaa mitenkään. ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”