Epic turnausta ja ongelmia
Epic turnausta ja ongelmia
Tarkoituksenani oli taas pistää epic turnaus pystyyn fantsun luolalla, mutta tulikin ongelma. Nimittäin henkilö joka on ollut valvomassa, lopetti työn fantsussa. Joten siellä ei voikaan sitä nyt pitää.
Joten tarvitaan
1) paikka
2) kentät
3) maasto
1. Parhaiten varmaan sopii joko TKK:n smökki tai sitten jollain kikalla HY:ltä mannerheim sali. Varaaminen on sitten ongelmallisempaa.
2. Kentät. Kaaospojilta pitää varmaan pyytää apua. Fatsulta sai alustavan lupauksen, mikäli kantaa heti takaisin. Joten se on vaihtoehto b.
3. Maasto. Tämä on varmaan helpoin kun se on suunnilleen kannettu aiemminkin paikalle. Ja fantsusta saa ne meidän tekemät. Ja jos saadaan toinen päivä vielä tehdä, niin pitäisi riittää hiukan pidemmälle.
Päiväksi olin ajattellut su 25.2 (tai siinä ympärillä 18.2 tai 4.3). Joten nyt muita pyydetään auttamaan. Jos joku tietää miten sen mannerheimin salin saa tai sitten smökin niin olisi kiva tietää.
Joten tarvitaan
1) paikka
2) kentät
3) maasto
1. Parhaiten varmaan sopii joko TKK:n smökki tai sitten jollain kikalla HY:ltä mannerheim sali. Varaaminen on sitten ongelmallisempaa.
2. Kentät. Kaaospojilta pitää varmaan pyytää apua. Fatsulta sai alustavan lupauksen, mikäli kantaa heti takaisin. Joten se on vaihtoehto b.
3. Maasto. Tämä on varmaan helpoin kun se on suunnilleen kannettu aiemminkin paikalle. Ja fantsusta saa ne meidän tekemät. Ja jos saadaan toinen päivä vielä tehdä, niin pitäisi riittää hiukan pidemmälle.
Päiväksi olin ajattellut su 25.2 (tai siinä ympärillä 18.2 tai 4.3). Joten nyt muita pyydetään auttamaan. Jos joku tietää miten sen mannerheimin salin saa tai sitten smökin niin olisi kiva tietää.
Viimeksi muokannut Hena, La 30.12.2006 14:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: Epic turnausta ja onglemia
:-(Hena kirjoitti:Nimittäin henkilö joka on ollut valvomassa, lopetti työn fantsussa. Joten siellä ei voikaan sitä nyt pitää.
Smökin tiimoilta kannattaisi varmaan tiedustella chaosboyzzeilta? Hehän ovat siellä järjestäneet turnauksia joten voisi olettaa että heillä on tietoa siitä keneltä tuota sopisi tiedustella :-DJos joku tietää miten sen mannerheimin salin saa tai sitten smökin niin olisi kiva tietää.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Kysyin toiselta siellä ja 50e palkkio ei ole niin suuri että sillä tuhlaisi koko sunnuntain. Joten yritän sitten kaaospojilta apua saada ja pitää sen 2pv (3+2) turnauksen. Saapa nähdä mitä kehittyy.chrome kirjoitti:Eikös tälle luolalle kumminkin ole jo uusi henkilö vetämään toimintaa? sanoiko hän ei tälle jalolle mittelölleVai eikö tätä henkilöä ole saatu inkvisiition eteen kuultavaksi kielteisestä kannastaan.
Olisi kiva tietää kuinka monelle tuo 24 - 25.2 kelpaa vai pitääkl ottaa toinen viikonloppu ympäriltä. Eli ne jotka tulisi pelaamaan mutta juuri tuo aika ei käy, niin kertokaa.
-
Atte Roine
- Chaosboyz Crew
- Viesti:
Hello,
Smökin pitää varata joku teekkari ja se maksaa jotain joka on marginaalista isossa turnauksessa, mutta voi kyllä tuntua pienemmän turnauksen budjetissa. Smökki saattaa kuitenkin olla tilana hiukan ylilyönti 12 pelaajalle eli kannattaa ehkä miettiä muitakin vaihtoehtoja.
CB & Wanhat herrat wuokraa kai yhä RopeConin varastoa pelitilanaan. Sinne saa 3 peliä järkevästi, ja 5 lienee teoreettinen maksimi. (=11 henkeä) Toisaalta tämän verran pelejä saa jo isokokoiseen omakotitaloonkin jos joku on valmis hostaamaan. Työpaikan neukkarit voisi olla yksi vaihtoehto jos saa pomolta luvan.
Smökissä on pöytiä ja CB:llä on isoja vanerilevyjä (120cmx250cm) Fantasiapelien varastolla. Ne pitää tosin siirtää pakettiautolla tai peräkärryllä pelipaikalle ja takaisin. Rahtaus ei ole vaikeaa jos saa Fantsun pakun lainaksi ja onnistuu suostuttelemaan Otson kuskiksi. Muuten ehkä vähän...
Maastoa voimme lainata se on tosin 40k-henkistä, mutta kukkulat ja metsät toimii ok Epicssäkin. Lisäksi omaamme kai jokainen niitä pahvitaloja...
Terv.
Atte
Smökin pitää varata joku teekkari ja se maksaa jotain joka on marginaalista isossa turnauksessa, mutta voi kyllä tuntua pienemmän turnauksen budjetissa. Smökki saattaa kuitenkin olla tilana hiukan ylilyönti 12 pelaajalle eli kannattaa ehkä miettiä muitakin vaihtoehtoja.
CB & Wanhat herrat wuokraa kai yhä RopeConin varastoa pelitilanaan. Sinne saa 3 peliä järkevästi, ja 5 lienee teoreettinen maksimi. (=11 henkeä) Toisaalta tämän verran pelejä saa jo isokokoiseen omakotitaloonkin jos joku on valmis hostaamaan. Työpaikan neukkarit voisi olla yksi vaihtoehto jos saa pomolta luvan.
Smökissä on pöytiä ja CB:llä on isoja vanerilevyjä (120cmx250cm) Fantasiapelien varastolla. Ne pitää tosin siirtää pakettiautolla tai peräkärryllä pelipaikalle ja takaisin. Rahtaus ei ole vaikeaa jos saa Fantsun pakun lainaksi ja onnistuu suostuttelemaan Otson kuskiksi. Muuten ehkä vähän...
Maastoa voimme lainata se on tosin 40k-henkistä, mutta kukkulat ja metsät toimii ok Epicssäkin. Lisäksi omaamme kai jokainen niitä pahvitaloja...
Terv.
Atte
"Elämä on ihmisen parasta aikaa!"
- Nicodemus von Traube
Jos tuolla pidetään turnauksia silloin kun minä olen Suomessa ei tuo 10e ole ongelma. Isompi ongelma on: Miten helposti tuonne pääsee? Ei ole hajuakaan sijainnistaHena kirjoitti:Eli nyt voi olla ratkaisu tilaan. Vosin saada työpaikan rakennuksesta 10e per nuppi (per viikonlpppu) maksua vastaan yhden ravintolan tilan. Joten kuinka moni epiccaaja on sen 10e valmis maksamaan? Paikka sijaitsee keilaniemessä, joten enään on rahtaus ongelmana.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Voisin ilmoittaa tässä ennen kuin kyselyt alkavat, että olen epäkiinnostunut turnauksesta.
Epic olisi kyllä taas poikaa pitkästä aikaa, mutta ei jaksa mitään tylsää 3K-pelleilyä. Nolla perään ja aletaan puhua jo oikeasta mittakaavasta.
Epic olisi kyllä taas poikaa pitkästä aikaa, mutta ei jaksa mitään tylsää 3K-pelleilyä. Nolla perään ja aletaan puhua jo oikeasta mittakaavasta.
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
30k turnaus? Herranjestas etkö voisi realistisempia kokoja toivoaGhe'dahlg kirjoitti:Voisin ilmoittaa tässä ennen kuin kyselyt alkavat, että olen epäkiinnostunut turnauksesta.
Sitäpaitsi mitä itua toivoa 30k turnausta kun ei ole edes 3k armeijaa maaleissa :lol:
Tarkoitin kyllä ihan vaan MEGApeliä. O_otneva82 kirjoitti:30k turnaus? Herranjestas etkö voisi realistisempia kokoja toivoa
Sitäpaitsi mitä itua toivoa 30k turnausta kun ei ole edes 3k armeijaa maaleissa :lol:
Ja äläs nyt. Kyllä mulla on 5K IG:tä maaleissa! Saman verran Mariineita ja Titaanilegioonaa 3K!
Tätä viestiä ei ole testattu kasviksilla eikä siinä mahdollisesti näkyviä perunoita ole vahingoitettu.
Ongelma vain siinä on se yksikkö muotoGhe'dahlg kirjoitti:Tarkoitin kyllä ihan vaan MEGApeliä. O_o
fantsulle vaan, jos saa hinnan sovittua kohdilleen "valvojan" kanssa.
minä henkilökohtaisesti olen valmis maksamaan sen osan, mikä minulle maksettavaksi lankeaa.
2500pisteen pelit voisivat olla mukavempia ja huomattavasti nopeampia, kuin 3000pisteen väännöt.
jokaisellahan tällaisestakin on omat mielipiteensä ja järjestäjähän sen loppukädessä päättää.
olen puhunut... edes jotain. :]
-aNt-
minä henkilökohtaisesti olen valmis maksamaan sen osan, mikä minulle maksettavaksi lankeaa.
2500pisteen pelit voisivat olla mukavempia ja huomattavasti nopeampia, kuin 3000pisteen väännöt.
jokaisellahan tällaisestakin on omat mielipiteensä ja järjestäjähän sen loppukädessä päättää.
olen puhunut... edes jotain. :]
-aNt-
"there is nothin`as sure
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"
in the world as the
beer of Bugmans family
and the treachery of elves"