"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liikkeitä?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Vari

Liikkeitä?

Viesti Kirjoittaja Vari »

Osaisko kukaan kertoa mistä noita vallejon maaleja saa? ..mielellään täällä pääkaupunkiseudulla..
Samaan syssyyn voisin kysyä noita ihan pienoismalliliikkeitä, että jos jollain on tarjota tietoa missä näitä helsingin seudulla sijaitsee, niin olisin kovin kiitollinen.
..noi normaaliin askarteluun keskittyvät liikkeet on aikalailla hallussa, tai ainakin tällä hetkellä riittävän hyvin ^^
ale

Viesti Kirjoittaja ale »

Vallejon maaleja saa Tampereen Fantasiapeleistä eli varmasti myös Helsingin Fantsusta niitä löytyy.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

jup, hesan fantsusta saa...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Vari

kiitoksiakiitoksia :)
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Pienoismalleja ja Vallejon maaleja löytyy myös Tietonikkarilta Ruoholahdessa sekä HobbyPointista Kampissa. Fantsusta saa Vallejon Game Color-sarjaa 2 euroa pullo, kun HB ottaa 2,50 euroa per pullo. Tietonikkarista en ole ostanut pariin vuoteen, joten en tiedä heidän hintatasoaan. HobbyPoint taitaa olla ainoa, jolta saa Vallejon Model Color-sarjaa.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Necron Loiri

Viesti Kirjoittaja Necron Loiri »

GW:n storefinder on ihan kelpo vempele tähän. Syötät sille vaan maan ja kaupungin yms. niin se etsii (melkein) kaikki wh:ita myyvät liikkeet määrätyltä alueelta. Se löytyy GW:n sivuilta. Joku vähemmän kiireisempi voisi linkittää sen tähän.
Datsi

Viesti Kirjoittaja Datsi »

gw:n netisivuilta löytää gw:n tuotteita myyviä kauppoja, harmi vaan että vallejon model ja game color on vallejon, ei gw:n tuotteita...
"Kun netti on poissa, figut tanssivat pöydällä."
Vari

Sephirot kirjoitti:gw:n netisivuilta löytää gw:n tuotteita myyviä kauppoja, harmi vaan että vallejon model ja game color on vallejon, ei gw:n tuotteita...
aivan, juuri tämän takia kysyinkin yleisesti pienoismalliharrasteluun keskittyviä liikkeitä, en games workshopin tuotteisiin :D
Pienoismalliliikkeistä vois löytyä paljonkin halvemmalla esim. vaikka puita, ja tietysti muuta "sälää" konvertointiin ja maiseman väsäilyyn.
Muistaakseni jossain kurvissa olis joku pienoismalliliike.. en oo varma kyllä, pitää lähteä katsomaan jossain vaiheessa.
Vari

and up, jos vaikka jollain olis enempi tietoa moisista pienoismalliliikkeistä :O
Silveri

Re: Liikkeitä?

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Vari kirjoitti:Osaisko kukaan kertoa mistä noita vallejon maaleja saa? ..mielellään täällä pääkaupunkiseudulla..
Helsingissä pienoismallipuolella ei ole Hobby Pointin voittanutta. Löytyy Vallejot jne ja pikkulintujen mukaan tätänykyä myös dippauslakkaakin. Sijainti Kampin keskuksen viereisessä korttelissa, tarkan osoitteen näkee puljun kotisivuilta.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”