"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Se hemmetin nm kulta!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
riimumestari

Se hemmetin nm kulta!

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Joo eli tässä pitkän ja hiprakkaisen yön jälkeen tuli väännettyä ensimmäisiä nm kokeiluja jotka jostain syystä menivät päin persiitä... kaipaisin nyt hyvän niksin/neuvon miten saada näyttävää nm kultaa tehty? itse kokeilin vomit brown ja siitä sitten lillutellu lällettely valkoisen kanssa tasoittain.. joo ei onnistunut
Finklestein

Viesti Kirjoittaja Finklestein »

Käytä hakua.. Löydät ainakin pari nmm aiheista keskustelua.
"mul on pieni marine armeija jos on ; vast 10 marinee ja 1 tankki" -nöhö
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Itse olen ajatellut koittaa tällaista, jos joskus saan vanhoja metalli Dire Avengereita käsiini. Ensin maalataan haluttu kohta Golden Yellowilla, jonka jälkeen sen varjostaisi esimerkiksi todella ohuella Desert Yellowilla (aivan juoksevaa useampi kerros) ja muiden vastaavien värien kautta niin tummaan kuin minkälaiset rajaukset figuuriin haluaa. Saattaisi näyttää hyvälle kunhan ei käytä punaista väriä sisältäviä maaleja, ellei figuurin tyyliin sovi oranssin sävyinen kulta (esimerkiksi Fire Dragonit). Valkoinen tai harmaa pohjamaali olisi suositeltava, koska Golden Yellow on todella huonosti peittävää.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

kiitoksia,
vesihiisi@ Tuleeko siitä kullan tapaista? vaiko vain vähän sinne päin?
Vesihiisi

Viesti Kirjoittaja Vesihiisi »

Kokeilin tuota juuri itse hieman huonolla menestykslellä. Saattaisi saada ihan kelvollisen näköistä Bad moon yellowilla, mutta tuota en voi koittaa. Taisin olla väärässä tuosta punaista väriä sisältävän maalin käytöstä sillä löysin varsin hyvältä näyttävän ohjeen, jossa ollaan käytetty ihan tavallista ruskeaa.

http://www.jenova.dk/NMM.htm

Tuolla pääsee kai hyvin alkuun toisin, kuin antamallani ohjeella joka ei ollut kovin menestyksekäs.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”