"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Liiman liuotus

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ruispöllö

Liiman liuotus

Viesti Kirjoittaja Ruispöllö »

Millä saisin muoviliiman liukenemaan pois?
(Liimamerkki on Bison jos on merkitystä.)
Löytyy.
Hands_of_blue

Viesti Kirjoittaja Hands_of_blue »

Jos kyseinen liima on toimintaperjaatteeltaan sama kuin Gw:n muoviliima eli sulattaa palaset yhteen et saa sitä todennaköisesti pois juuri millään. Jarruneste on minulla hieman pehmentänyt liimasaumoja mutta ei se liima mihinkään ole liuennut. Jos haluat liimatut palat erilleen suosittelen leikkaamaan ronskisti askarteluveitsellä ja paikkaamaan mahdolliset vahingot Green stuffilla.
Anaheim

Viesti Kirjoittaja Anaheim »

Muoviliimaa ei voi liuottaa,koska se o periaatteeltaan ns."happoliima",eli syövyttää polyuretaani pohjaista kovaa muovia yhteen,leikkaaminen saattaa olla parempi vaihtoehto ;)
esko
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esko »

Itse käytän Revelin pienoismalli liimaa. Osat saa ireti toisistaan yksin kertaisesti laittamalla uuden kerroksen liimaa vanhan päälle.
Welcome to the jungle.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

esko kirjoitti:Itse käytän Revelin pienoismalli liimaa. Osat saa ireti toisistaan yksin kertaisesti laittamalla uuden kerroksen liimaa vanhan päälle.
no jaa, tuosta voi olla montaa mieltä.
Aikas röpelöistä mosoa siitä liimatusta kohdasta kyllä tulee, mutta niin.. irti se lähtee kuitenkin.. :P
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Terävällä veitsellä veistelet ja jäljen viimeistelet hiomalla ja/tai greenstuffilla.
Luu-Kasa

Viesti Kirjoittaja Luu-Kasa »

esko kirjoitti:Itse käytän Revelin pienoismalli liimaa. Osat saa ireti toisistaan yksin kertaisesti laittamalla uuden kerroksen liimaa vanhan päälle.
Toinen hyvä keino on ottaa figusta tukeva ote ja nakauttaa pöydän kulmaan. Huom! Oikea voiman käyttö erittäin tärkeää.
”You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?”
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Luu-Kasa kirjoitti:
Toinen hyvä keino on ottaa figusta tukeva ote ja nakauttaa pöydän kulmaan. Huom! Oikea voiman käyttö erittäin tärkeää.
Näin saa figun aika hyvin palasiksi, joskin usein väärästä kohtaa. Vähintään lommoille se menee. Askarteluveitsi on kuuminta hottia.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”