Liiman liuotus
Liiman liuotus
Millä saisin muoviliiman liukenemaan pois?
(Liimamerkki on Bison jos on merkitystä.)
(Liimamerkki on Bison jos on merkitystä.)
Löytyy.
- Hands_of_blue
Jos kyseinen liima on toimintaperjaatteeltaan sama kuin Gw:n muoviliima eli sulattaa palaset yhteen et saa sitä todennaköisesti pois juuri millään. Jarruneste on minulla hieman pehmentänyt liimasaumoja mutta ei se liima mihinkään ole liuennut. Jos haluat liimatut palat erilleen suosittelen leikkaamaan ronskisti askarteluveitsellä ja paikkaamaan mahdolliset vahingot Green stuffilla.
- figunarkki
Toinen hyvä keino on ottaa figusta tukeva ote ja nakauttaa pöydän kulmaan. Huom! Oikea voiman käyttö erittäin tärkeää.esko kirjoitti:Itse käytän Revelin pienoismalli liimaa. Osat saa ireti toisistaan yksin kertaisesti laittamalla uuden kerroksen liimaa vanhan päälle.
”You've got to ask yourself one question: 'Do I feel lucky?' Well, do ya, punk?”
- figunarkki
Näin saa figun aika hyvin palasiksi, joskin usein väärästä kohtaa. Vähintään lommoille se menee. Askarteluveitsi on kuuminta hottia.Luu-Kasa kirjoitti:Toinen hyvä keino on ottaa figusta tukeva ote ja nakauttaa pöydän kulmaan. Huom! Oikea voiman käyttö erittäin tärkeää.esko kirjoitti:Itse käytän Revelin pienoismalli liimaa. Osat saa ireti toisistaan yksin kertaisesti laittamalla uuden kerroksen liimaa vanhan päälle.