Armoured Company 2k
Armoured Company 2k
HQ
Command tank - Leman russ Vanquisher 100+175
Lascannon 15pts
Sponsons 2x Heavy bolter 10pts
Smoke launchers 3pts
Forge Crafted 20pts
Extra armor 5pts
Total: 333
Elite
Tank Ace - Leman russ Vanquisher 65+175
Lascannon 15pts
Smoke launchers 3pts
Extra Armor 5pts
Total: 273
Storm troopers 100pts
Flamers 12pts
Chimera 70pts
-Multilaser 10pts
-Heavy stubber 12pts
-Heavy Bolter +5pts
-Smoke launchers 3pts
-Extra armor 5pts
Total: 207
Storm Troopers 100pts
Grenade launchers 16pts
Chimera 70pts
-Multilaser10pts
-Heavy Stubber 12pts
-Heavy bolter 5pts
-Smoke launchers 3pts
-Extra armor 5pts
Total: 211
Troops:
2x
Leman russ 140
Lascannon 15pts
Smoke launchers 3pts
extra armor 5pts
Total: 173 x2
Fast Attack
Sentinel 35pts
Armageddon Pattern - Lascannon 15pts
Total: 55pts
Sentinel 35pts
Heavy support
3x Leman russ demolisher 140pts
Heavy Bolter 5pts
Plasma cannon 30pts
Smoke launchers 3pts
Total: 178pts x3
Total points: 2014
Elikkä tämmöisen listan kyhäsin, aika raskaasti keskittynyt russikoihin koska IMO ovat pirun hienoja tankkeja.
Elikkä vastustajani olisi mitä todennäköisemmin tulivoimaan keskittynyt Tau, ja Monoliitillä varustetut necronit sekä eldarit.
Elikkä tässä mietin miten tämä lista toimisi, armoured fistejä en oiken jaksanut koittaa armeijaan sovittaa koska tykkään storm trooppereista enemmän vaikka ovatkin kalliimpia.
Mielipiteitä?, Mitä itse vaihtaisit ja mitä et, onko armeijassa jotain turhaa jonka voisi kokonaan viskata pois.
Kiitoksia kommenteistanne jo etukäteen.
EDIT: Elikkä muutoksia on että, ymppäsin kaikkiin sen extra armourin, demolishereiden Lascannonin vaihdoin Heavy bolttereihin ja lisäsin HB:t myös kimeroihin.
Command tank - Leman russ Vanquisher 100+175
Lascannon 15pts
Smoke launchers 3pts
Forge Crafted 20pts
Extra armor 5pts
Total: 333
Elite
Tank Ace - Leman russ Vanquisher 65+175
Lascannon 15pts
Smoke launchers 3pts
Extra Armor 5pts
Total: 273
Storm troopers 100pts
Flamers 12pts
Chimera 70pts
-Multilaser 10pts
-Heavy stubber 12pts
-Heavy Bolter +5pts
-Smoke launchers 3pts
-Extra armor 5pts
Total: 207
Storm Troopers 100pts
Grenade launchers 16pts
Chimera 70pts
-Multilaser10pts
-Heavy Stubber 12pts
-Heavy bolter 5pts
-Smoke launchers 3pts
-Extra armor 5pts
Total: 211
Troops:
2x
Leman russ 140
Lascannon 15pts
Smoke launchers 3pts
extra armor 5pts
Total: 173 x2
Fast Attack
Sentinel 35pts
Sentinel 35pts
Heavy support
3x Leman russ demolisher 140pts
Heavy Bolter 5pts
Plasma cannon 30pts
Smoke launchers 3pts
Total: 178pts x3
Total points: 2014
Elikkä tämmöisen listan kyhäsin, aika raskaasti keskittynyt russikoihin koska IMO ovat pirun hienoja tankkeja.
Elikkä vastustajani olisi mitä todennäköisemmin tulivoimaan keskittynyt Tau, ja Monoliitillä varustetut necronit sekä eldarit.
Elikkä tässä mietin miten tämä lista toimisi, armoured fistejä en oiken jaksanut koittaa armeijaan sovittaa koska tykkään storm trooppereista enemmän vaikka ovatkin kalliimpia.
Mielipiteitä?, Mitä itse vaihtaisit ja mitä et, onko armeijassa jotain turhaa jonka voisi kokonaan viskata pois.
Kiitoksia kommenteistanne jo etukäteen.
EDIT: Elikkä muutoksia on että, ymppäsin kaikkiin sen extra armourin, demolishereiden Lascannonin vaihdoin Heavy bolttereihin ja lisäsin HB:t myös kimeroihin.
Viimeksi muokannut Sutenööri, Su 07.01.2007 17:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Snowtrooper
Vanquisher voisi ampua AT shellit liikkeestä ja saisi coaxial stormbolterin, hintaero perus-Russiin AT shelleillä oli muistaakseni aika vähän. Itse konvertoin omani ihan perus-russista (Forgen pelit maksavat vähän liikaa) pidentämällä putkea sopivan paksuisen tussikynän kuorella, ja askartelemalla muovilevystä ja accessory spruen stormbolterista sen koaksiaaliaseen.
Flamer ja karnaattiheitin ovat tyylivalintoja stormareille (etenkin flamer joka hukkaa paremman BS:n) - ja AC:llä nyt on antihordetyökaluja muutenkin riittävästi. Tietysti, jos et ehdottomasti halua normaalia melta- tai plasmalinjaa... Pari stormaria pudottamalla saisi myös kessun veteraaniksi ja sille poweraseen.
Flamer ja karnaattiheitin ovat tyylivalintoja stormareille (etenkin flamer joka hukkaa paremman BS:n) - ja AC:llä nyt on antihordetyökaluja muutenkin riittävästi. Tietysti, jos et ehdottomasti halua normaalia melta- tai plasmalinjaa... Pari stormaria pudottamalla saisi myös kessun veteraaniksi ja sille poweraseen.
Katsos perhanaa, alkuun katsonut vanquisherista muuta kuin "onpas perus russikkaa piirun verran kalliimpi ja hassu tykki törrötin" Joten special rulenkin jätin taitavasti huomaamatta.
Storm trooppereille lähden aluksi budjetti linjalla, jos 2 paketti noita GW:n stormareita ostan niin siinä tulee ne grenade launcherit ja flamerit mukana, sitten myöhemmin ajattelin ne blistereiden avulla korvata meltoilla ja plasmoilla.
Sitten mistäs ne ylimääräiset pisteet jotta saan kessuille power weaponit ja meltat+plasmat? Itse ajattelin jos pudottaisi Demolishereistä ja tavan russeista hulleista Lascannonit pois, toinen vaihtoehto olisi pudottaa vaikka yksi sentinel, mielellään pitäisin stormarit täysilukuisina koska muutenkin kuuluu vähän jalkaväkeä armeijaan.
Storm trooppereille lähden aluksi budjetti linjalla, jos 2 paketti noita GW:n stormareita ostan niin siinä tulee ne grenade launcherit ja flamerit mukana, sitten myöhemmin ajattelin ne blistereiden avulla korvata meltoilla ja plasmoilla.
Sitten mistäs ne ylimääräiset pisteet jotta saan kessuille power weaponit ja meltat+plasmat? Itse ajattelin jos pudottaisi Demolishereistä ja tavan russeista hulleista Lascannonit pois, toinen vaihtoehto olisi pudottaa vaikka yksi sentinel, mielellään pitäisin stormarit täysilukuisina koska muutenkin kuuluu vähän jalkaväkeä armeijaan.
-
vompovompatti
Noilta stormarien chimeroilta puuttuu heavy boltterit. Eli ovat liikkeellä halvempina kuin niiden kuuluisi.
Itse olen todennut 102pts maksavan chimeran toimivaksi (multi laser, heavy bolter, heavy stubber, extra armour).
Itse olen todennut 102pts maksavan chimeran toimivaksi (multi laser, heavy bolter, heavy stubber, extra armour).
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
Elikkä lista on nyt muutettu hieman.
Ja edelliselle herralle niillä stormareilla on flekkarit sen takia koska budjetin vuoksi pyrin hieman säästämään ja ostan aluksi 2 paketillista stormareita, sitten myöhemmin dumppaan ne flekkarit ja grenade launcherit hittoon ja korvaan ne Plasmoilla ja meltoilla blisterien avulla. Tämän kaiken tosin mainitsen jo toisessa viestissäni mutta kaipa se on joillekin ihmisille taottava päähän.
Mutta takaisin aiheeseen, nyt armeija menee 14 pointtia yli 2k:sta mistä karsitaan? itse meinasin jos repisi noilta kahdelta trooppi russikalta lascannonit irti, mutta sitten joutuisin jo kahta ostettua russikkaani rusikoimaan ja etsimään niille jostain heavy boltterit etu tykiksi.
Niin ja vaihdoin command tankin ja Acen Vanquisheriksi
Ja edelliselle herralle niillä stormareilla on flekkarit sen takia koska budjetin vuoksi pyrin hieman säästämään ja ostan aluksi 2 paketillista stormareita, sitten myöhemmin dumppaan ne flekkarit ja grenade launcherit hittoon ja korvaan ne Plasmoilla ja meltoilla blisterien avulla. Tämän kaiken tosin mainitsen jo toisessa viestissäni mutta kaipa se on joillekin ihmisille taottava päähän.
Mutta takaisin aiheeseen, nyt armeija menee 14 pointtia yli 2k:sta mistä karsitaan? itse meinasin jos repisi noilta kahdelta trooppi russikalta lascannonit irti, mutta sitten joutuisin jo kahta ostettua russikkaani rusikoimaan ja etsimään niille jostain heavy boltterit etu tykiksi.
Niin ja vaihdoin command tankin ja Acen Vanquisheriksi