voisiko joku kertoa taktiikan mun veljen tauta vastaan?
sillä on:
1 TAU FIRE WARRIORS PAKKAUS
1 tau crisis battlesuit commander
1 pomo
mulla on:
1 lascannon
1 brother sgt. octavian
1 flamer
1 missile launcher
7 boltteria
space marinet vs tau
Pomo?
Ammu suitti hengiltä ensin, se on vaarallisin tuossa porukassa. Sen jälkeen jauhat fire warriorit kaukaa lascannonilla ja missilella. Tau joutuu kävelemään lähemmäs, jos haluaa osua, kun sinä voit vain istua ja ampua. Jossain vaiheessa Tau pääsee ampumaetäisyydelle, jolloin noppatuuri ratkaisee pelin (ikävä tosiasia pienissä peleissä).
Ammu suitti hengiltä ensin, se on vaarallisin tuossa porukassa. Sen jälkeen jauhat fire warriorit kaukaa lascannonilla ja missilella. Tau joutuu kävelemään lähemmäs, jos haluaa osua, kun sinä voit vain istua ja ampua. Jossain vaiheessa Tau pääsee ampumaetäisyydelle, jolloin noppatuuri ratkaisee pelin (ikävä tosiasia pienissä peleissä).
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Z7-852 kirjoitti:Laillinen (combat patrol) lista?
Ja mikä tälläisissä peleissä lähes aina tulee vastaan on ryhmien pistemäärät. Ne tulee olla 2pts tarkkuudella samat.
Mikä teillä nyt tulee ongelmaksi on se ettei 40k säännöt ole onnistuneet hyvin kuvaamaan tuon koko suhteen taisteluita pitkään aikaan. Combat patrol (400pts) on rajoilla toimiiko säännöt siinä vielä.
Suosittelen että proxytatte (tyhjiä alustoja ja maalaamattomia figuja kentällä) jotta saatte tuon combat patrolin aikaseksi. Näin opitte ainakin säännöt niinkuin ne pitää ja saa paremman tuntuman miltä sitten kokonaiset pelit tuntuvat.
Tietenkin jos että halua sortua tuohon niin yksi mahdollisuus on Necromunda, mihin olen henk.koht. tehnyt säännöt miten voitte pelata sitä 40k codexilla. Tässä täytyy muistaa että necromunda on saman tapainen kuin 40k kymmenen vuotta sitten eikä täten opeta kun osan 40k säännöistä. Viihdyttävää se silti on.
- The Captain
- Valvoja
Lue täältä myös tuo Icemanin erinomainen vastaus.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.