myynti/osto apua
-
TYRANIDUSER(FIN)
myynti/osto apua
miten toi myynti/osto hommat tapahtuu ja mitä tarkottaa yv
Silmä kauniiseen käteen; ENSIMMÄINEN viesti myynti-osastolla: http://www.sotavasara.net/keskustelu/vi ... hp?t=53113
YV = yksityisviesti
edit: ... ai oonko mää vaan "joku".... *mutinaa*... huomaa myös, että tuo ohjeviesti (jossa on kattavat ohjeet viestien nimikoimisen ja sisällön suhteen) löytyy myöskin osta-osaston puolelta. Suosittelen erittäin lämpimästi tutustumaan siihen huolella
YV = yksityisviesti
edit: ... ai oonko mää vaan "joku".... *mutinaa*... huomaa myös, että tuo ohjeviesti (jossa on kattavat ohjeet viestien nimikoimisen ja sisällön suhteen) löytyy myöskin osta-osaston puolelta. Suosittelen erittäin lämpimästi tutustumaan siihen huolella
Viimeksi muokannut Silveri, Ti 30.01.2007 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Luultavammin ei ymmärtänyt. Onneksi sinä voit selventää asian toistamalla sen uudestaan.hemuli1995 kirjoitti:Näin se menee. Joko ymmärsit?
Olen hämmentynyt siitä, kuinka tarpeellisen ja tärkeän viestin pystyit laittamaan jo täydellisesti käsiteltyyn aiheeseen.
Jos nyt kuitenkin ollaan itsekriittisiä, niin minunkin tämänkertainen postini täyttää loistavasti "tärkeän" & "tarpeellisen" tuntomerkit.
Lukko?
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!