Mininäyttely
Mininäyttely
Miniatyyrinäyttely Helsingin pääkirjastossa Pasilassa 15.2.-1.3.
Avajaiset ovat 15.2. kello 12.00-16.00. Luvassa maalausnäytöksiä ja hienojen minien kuolausta... Suurin osa näyttelyn figujen maalareista on paikalla avajaisissa, joten rohkeasti voi heiltä kysellä neuvoja ja vinkkejä maalaukseen. Lämpimästi tervetuloa paikalle. :-)
Näyttely on avajaisten jälkeen avoinna kaksi viikkoa, jos et avajaisiin pääse voi mineihin käydä tutustumassa sinä aikana. Näyttely puretaan 1.3.
Avajaiset ovat 15.2. kello 12.00-16.00. Luvassa maalausnäytöksiä ja hienojen minien kuolausta... Suurin osa näyttelyn figujen maalareista on paikalla avajaisissa, joten rohkeasti voi heiltä kysellä neuvoja ja vinkkejä maalaukseen. Lämpimästi tervetuloa paikalle. :-)
Näyttely on avajaisten jälkeen avoinna kaksi viikkoa, jos et avajaisiin pääse voi mineihin käydä tutustumassa sinä aikana. Näyttely puretaan 1.3.
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
-
Herra juusto
Jotenki vaan tulee vähän iso veli valvoo meininki teiän kommenteista joskus. Enpä oo nähny netti foorumia jossa moderaattori tulee heti kommentoimaan vastauksen tarpeellisuudesta. :oops: Maassa maan tavalla kai,mutta eikös tää mesta oo keskustelua varten??? Ja Ninnusta on varmasti kiva kuulla,että porukkaa kiinnostaa ja on tulossaVonCarstein kirjoitti:Turha täyttää tätä boardia tommosilla merkityksettömillä vastauksilla. Olisipa kiva etsiä tämänkin threadin seasta asiaa, jos täällä olisi 10-20 "sinne siis" virestiä. Ei hukuteta asiaa olemattoman sekaan.migsula kirjoitti: miks?????
ei muuta
☠️
Siinä mielessä tämä onkin ainutlaatuinen foorumi. Jossain dakkassa joutuu lukemaan kymmenisen turhaa viestiä yhtä edes etäisesti kiinnostavaa kohden.migsula kirjoitti: Jotenki vaan tulee vähän iso veli valvoo meininki teiän kommenteista joskus. Enpä oo nähny netti foorumia jossa moderaattori tulee heti kommentoimaan vastauksen tarpeellisuudesta. :oops:
Inkvisitio rulettaa!!
And they wonder how he dealt with stress so well..
-
oldschooler
Joo tiukkaperäistä (kirjaimellisesti) valvontaa täällä on. Surffaajat ovat tottuneet vapaaseen kommentointiin. Se johtaakin usein asian hukkumiseen...myönnettäköön.
* * * *
Mutta myös kirjastoa kiinnostaa tietää paljonko innostuneita ihmisiä on mahdollisesti tulossa paikalle. Minun puolestani tälläisessä tapauksessa kaikki " mä tuun ainakiii! " kommentit on tervetulleita.
Peace vaan...
* * * *
Mutta myös kirjastoa kiinnostaa tietää paljonko innostuneita ihmisiä on mahdollisesti tulossa paikalle. Minun puolestani tälläisessä tapauksessa kaikki " mä tuun ainakiii! " kommentit on tervetulleita.
Peace vaan...
"Rogue Trader,
it's not a game, it's attitude"
it's not a game, it's attitude"
Niin olikos tämä siis se näyttely jossa oli tämä "Nössö figu" rajotus?
En halua loukata ketään, mutta eikös rajotus ollut ettei mitään monstereita?
Ja Hobittikin saa tulla mukaan vain JOS se hymyilee?
Muuten se olis pelottava monsteri (pieni, karvaiset jalat jne.).
Niin siis kiinnosti vaan tietää, ei *?))&illa.
http://www.esquilax.com/baywatch/index.shtml
Tätä minä olen aina sanonut.
Tätä minä olen aina sanonut.
Olisko tuohon muuten jonkinlainen osoite/kartta tms. nii vois harkita jos vaikka ilmestyis paikalle.
Samalla voisin tuoda jollekkin näitä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6656
*wink wink*
Samalla voisin tuoda jollekkin näitä: http://forums.sotavasara.net/viewtopic.php?t=6656
*wink wink*
Juu se sama. Rajoituksia kirjaston toimesta jopa löysennetty.TohtoriHelikopteri kirjoitti:Niin olikos tämä siis se näyttely jossa oli tämä "Nössö figu" rajotus?
Jag känner en bot
http://www.lib.hel.fi/pasila/kartta.htmWeekender kirjoitti:Olisko tuohon muuten jonkinlainen osoite/kartta tms. nii vois harkita jos vaikka ilmestyis paikalle.
:-)
Pasilan juna-aseman vieressä.
Jag känner en bot
Tuli sitten toikin eilen tarkistettua, oli kyllä ukot hienoja. Enemmänkin niitä olisin halunnut nähdä(tai sitten en vaan löytäny kaikkia =), mutta kyllä tuossakin oli katseltavaa. Maanantaina pitää mennä uudestaan niitä ihmettelemään tyttöystävän kanssa. Jos maalauskerhossa oppii maalaamaan noin, niin mut taitaa kohtapuoliin löytää sieltä..
Mutta kertokaa toki jos niitä on vielä jonnekin muuallekin piilotettu kuin siihen tiskin viereen.
Piti vielä raapustaa vieraskirjaankin =)
-Kvaldur
Mutta kertokaa toki jos niitä on vielä jonnekin muuallekin piilotettu kuin siihen tiskin viereen.
Piti vielä raapustaa vieraskirjaankin =)
-Kvaldur
-"I can see dead people..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."
-"Where are you?"
-"At graveyard..."