"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Vaihtoehtoiset miniatyyrit

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
banzgo

Vaihtoehtoiset miniatyyrit

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Olen tässä ajatellut tehdä LotRi armejat jostain muista miniatyyreistä esim. faban bretonnia. Käyttäisin tietenkin ihan Lotrin sääntöjä ja vielä silleen luontevasti että ihmisiä ihmisinä jne. Esimerkiksi bretonnian spear militaa? Warrior of Arnorin säännöillä. Mitä mieltä te olette tästä? Kehtaako tällaisella tulla turnauksiin pelaamaan?? Ja jos kehtaa niin vähennetäänkö jotain teemapisteitä? Teemana siis haetaan vaikka ristiretki teemaa. Eli:

Spear Milita ---> norm Solttu (warrior of anor säännöt)
Bow Milita ---> norm jousi jeppe (ranger of arnor)
Joku Lord ---> Richard Leijonamieli (se king arveduil)
Joku priest ---> Priest (malbereth)

Ja sitten vielä joku kapteeni lisäksi.

Eli mitä mieltä olette, kannattaako tällaista edes hankkia kun pääasiassa pelaa turnauksissa?
Elrohir

Viesti Kirjoittaja Elrohir »

Jos haluat ristiretkiä niin pelaa fabaa tai kokonaan ristiretkistä polveutuvaa peliä.

Minun mielestäni lotria tulee pelata lotrin figuilla enkä ole herkästi sitä mielipidettä muuttamassa.
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Elrontti

Viesti Kirjoittaja Elrontti »

Itse en kyllä menisi pelaamaan turnauksiin tuollaisella armylla...
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Elrontti kirjoitti:Itse en kyllä menisi pelaamaan turnauksiin tuollaisella armylla...
Joo ei brettejä LOTRiin. Mumakin metästyksessä tai jossain turneessa oli IIRC empiren ritareita RoReina, yhh. Ei noi sovi samaan peliin, nehän on isoja :o
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
banzgo

Viesti Kirjoittaja banzgo »

Juu tota vähän ajattelin että ei se niin hauskaa olisi. Enpä sitten taida tällaista toteuttaa ainakaan lähiaikoina.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

GW:n muitten sarjojen figujen käyttö LotRissa on kyseenalaista, mutta en usko, että muitten valmistajien saman skaalan LotR-figuja katsotaan niin pahasti kieroon.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”