"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Woodland Realms

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Xenon
Peliporukkavalvoja

Woodland Realms

Viesti Kirjoittaja Xenon »

Noniin eli lotria olen siis aloittamassa ja päädyin elffeihin. Rulebookkia enkä fall of necromanseria(tarvitsee käsittääkseni wood elffejä varten?) toistaiseksi omista, mutta hankinnassa on. Minua vain mietityttää nämä armeijan yksikkö valinnat.

Eli voinko ottaa armeijaani kaikkia mitä täällä gw:n sivuilla on listattu wood land realmeihin.
http://uk.games-workshop.com/elves/miniature-gallery/1/

Omistan yhden boxin noita wood elf warrioreita, joten vinkkejä seuraavien hankintojen kannalta ottaisin mielelläni vastaan.

Ajattelin ainakin heroiksi hankkia nämä: http://uk.games-workshop.com/storefront ... &orignav=9
Ja lisäksi ajattelin ottaa haldirs elffejä, jos se on mahdollista.
Olen valinnut ukot lähinnä ulkonäön kannalta, pelitehosta eikä laillisuudesta ole mitään hajua, mutta siksi kysynkin teiltä neuvoa :)

Kiitos jo näin etukäteen!
Elrontti

Viesti Kirjoittaja Elrontti »

Herovalinnat vaikuttavat ihan hyviltä, varsinkin jos olet vielä ostamassa niitä Haldirs elffejä, koska tuolla Haldirilla näytti olevan se haarniska.
Eöl the Dark Elf

Viesti Kirjoittaja Eöl the Dark Elf »

Jep, Rulebook+Fall of the Necromancer ovat welffeille tarvittavat opukset. Haldirs elffit ovat toki hienoja ja sopivat Haldirin kanssa, vaikken noista itse hirveästi pidäkkään ( Haldir & kaverit Helm's Deepissä. ei hyvä. Joku jacksonin kuningas idea.) GW:n sivuilla the White council on Woodland realmsissa, eli noista Cirdan on Satamista ja Erestor ja Glorfindel ovat Rivendellistä. Saruman kuuluu LoMEn mukaan the wizards:iin tiedä sitten mihin (hyvän puolen) Saruman muuten menisi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”