"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

kääpiö neuvoja pliis?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
mayhem

kääpiö neuvoja pliis?

Viesti Kirjoittaja mayhem »

onkos neuvoja et mitä rykmenttei kantsis ostaa mun kääpiö armeejalle kun mulla on: ne kääpiöt jotka tuli battle of skull passin mukana. oon alottanu kääpiöillä vasta äsken mutta muilla kansoilla on kokemusta... olisko jotain suosituksii mitä kannattais ostaa seuraavaks ja miks? :)
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
Oberon

Viesti Kirjoittaja Oberon »

Army book, Boksi warruja,boksi thunderereita, insinööri-blisteri, tykki-loota(tästä kokoa urkutykk), pelaa muutama peli ja osta mitä koet tarvitsevasi.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

"Tervetuloa Orivedelle pelaamaan. Täällä sorsankin saa piiloon."
mayhem

kiitos! kiitos! kiitos!
mayhem

ja pitäisiköss mun ostaa kaverin kaa toinen battle of skull pass boxi kun sitt mä saisin 25€ 3 core unittii ja 1 spessu + 1 cannon?
Sword of teclis

Viesti Kirjoittaja Sword of teclis »

Kyllä se hyvä lisä on vaikka vain kaksi core unittia taitaa siellä tulla. Mukavasti perusjoukkoja alkuun, lisäksi muutama hero ja mukavaa lisää pelipöydälle(=vankkurit), noppia, mitta jne. Itse ainakin ehdottomasti suosittelisin sen hankkimaan, mutta army book olisi kyllä ehkä silti tärkeämpi jos sitä vielä ei ole.
Ruutanalaiset on hulluja!
mayhem

joo niin onkin vaan kaks mitäs mä höpisen... juu oon ostamas nyt army bookin ja sen jälkeen joko uuden skull passin tai vaan norm. warruja...
chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

grudge thrower kannattaa olla jos vastustajalla on jätti horde esim. gobot. sitten siihen vielä rune of immolation jos vihollinen tulee päälle.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

chaoz kirjoitti:grudge thrower kannattaa olla jos vastustajalla on jätti horde esim. gobot. sitten siihen vielä rune of immolation jos vihollinen tulee päälle.
Höpöhöpö. Kivilinkoon pistetään RoAccuracy tai RoPenetrating jos siihen mitään riimuja on pakko laittaa. Immolation on kallis ja melko turhakin suurimmissa osissa peleistä.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Oberon

Kivilinko on vähän turhan kallis immolaatiolle, tai sitten kannattaa kertoa siitä vastustajalle :) Rune of accuracy&penetration+kokemusta, ja kivilinko on pitelemätön kone. Hyvin se ratsujakin vastaan toimii, ei niitä flänkkejäkään monelle tykille riitä (tykit siis kannattaa laittaa flänkeille, niin saa ammuttua sivusta vihollisia. Sama myös bolttiksille. Kivilinko on helpompi tähdätä keskeltä IMO ).
MYYN CSM&DA-armeijaa!

chaoz

Viesti Kirjoittaja chaoz »

kyllähän sekin toimii...
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Oberon_ kirjoitti:Kivilinko on vähän turhan kallis immolaatiolle, tai sitten kannattaa kertoa siitä vastustajalle :) Rune of accuracy&penetration+kokemusta, ja kivilinko on pitelemätön kone. Hyvin se ratsujakin vastaan toimii, ei niitä flänkkejäkään monelle tykille riitä (tykit siis kannattaa laittaa flänkeille, niin saa ammuttua sivusta vihollisia. Sama myös bolttiksille. Kivilinko on helpompi tähdätä keskeltä IMO ).
Mukaan vielä se Master engineer niin se on bueno.
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Lihamestari

Viesti Kirjoittaja Lihamestari »

Róbó-Tónó kirjoitti:
Oberon_ kirjoitti:Kivilinko on vähän turhan kallis immolaatiolle, tai sitten kannattaa kertoa siitä vastustajalle :) Rune of accuracy&penetration+kokemusta, ja kivilinko on pitelemätön kone. Hyvin se ratsujakin vastaan toimii, ei niitä flänkkejäkään monelle tykille riitä (tykit siis kannattaa laittaa flänkeille, niin saa ammuttua sivusta vihollisia. Sama myös bolttiksille. Kivilinko on helpompi tähdätä keskeltä IMO ).
Mukaan vielä se Master engineer niin se on bueno.
Ja pisteitä mokomassa hökötyksessä liikaa jonkun random Tunneliravun syötäväksi.
Maailmojen Tuhoaja, Elävien Jumala, Taivaankannen Kannattaja, Vuori Kultainen,
ne nimiä on vain ja nimet otetaan nyt pois!
Jos kasvoillesi lankeat,
se mitä pelastaa?
Oberon

Kaikki ei pelaa tunnelirapuja vastaan. 140pts kone, ja jokaisen pisteen arvoinen. Niinkauan kun arvaukset menee edes sinnepäin.

Ainiin: immolation boltteriin jos se on johonkin pakko laittaa.
MYYN CSM&DA-armeijaa!

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”