Epic Slaanesh (Black Legion)

Nicodemus von Traube

Epic Slaanesh (Black Legion)

Viesti Kirjoittaja Nicodemus von Traube »

Nyt kun infantryspruetkin saapuivat alkoi vimmalla kaaoksen kunniaksi armeijan byggaaminen.

En ole edes pelannut black legionia vastaan, mutta ainakin paperilla obit vaikuttavat suhteellisen no-brainereilta. Harmi ettei niille ole valmista figua. Aloitin kyllä GeeäÄssästä sellaisten konvaamista, saas vaan nähdä kuinka monta niitä tuolla tavalla jaksaa rakentaa.

Decimaattoreita haluan ehdottomasti listaani, kun kerran niitä kolme innolla maalasin/konvasin. Mikä olisi fiksu tapa niitä käyttää noin niinkuin pelillisesti? Entä formaatioiden koko, kolme pientä vai yksi iso?

Meneeköhän liiankin isoksi retinuet jos niihin tunkee sekä kulttimariineja (noise) että devastaattoreita? Montakohan niitä uskoltaisi ottaa...

Onko demoneille todellista käyttöä?
15mm for teh win
Hena
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Hena »

Demoneista sen verran että pelatessani EC:tä vastaan niistä oli hyötyä. Esim pieni droppaava formaatio kohdalle ja demoneita mukaan kun ne engagea heittää. Teki pahaa jälkeä.

Decimaattoreista en osaa sanoa, mutta eikun kokeilemaan.
Hammerheart

Re: Epic Slaanesh (Black Legion)

Viesti Kirjoittaja Hammerheart »

Nicodemus von Traube kirjoitti: Meneeköhän liiankin isoksi retinuet jos niihin tunkee sekä kulttimariineja (noise) että devastaattoreita? Montakohan niitä uskoltaisi ottaa...
Itselläni ainakin oli hankaluuksia aktivaatioiden vähyyden kanssa ja aika minimaalisilla upgradeilla olin liikkeellä. Eli suosittelen yhteen Retinueen laittamaan vain joko-tai.
Onko demoneille todellista käyttöä?
On. Et päässytkään näkemään niitä, kun ehdit niitata joukkoni ennen kuin sain demonit kunnolla käyntiin, mutta 20:n pinnan save 4:n lihamuuria, joiden kuoleminen ei aiheuta blastiksia - kyllä kiitos! Ja onhan noilla toki käyttötarkoituksensa assaulteissakin ;) Demonic Beastit ja Flamerit kyllä tuppaavat olemaan ne järkevimmät vaihtehdot. Ensimmäiset Infiltratorin takia ja toiset FF-kykynsä ansiosta.
Inouj kirjoitti:Väliin tietty kommentoi joku pelihipsteri, joka ei tiedä kommentoimastaan asiasta mitään, siirryttyään jo vuosia sitten pelaamaan GW:n main stream tuotteita "parempia" pelejä.
Charad

Viesti Kirjoittaja Charad »

Itse olen pari kertaa kokeillut ja alkusi pelailin 2n decimatorin ryhmällä, mutta loppujen lopuksi jaoin ne kahteen erilliseen. kyllä 3bp macro on jo niin hyvä...

Millaisia olet väsännyt? laitapa kuvia.:) mulla on kanssa pari työpöydällä, pohjana shadowsword.

Demonit on mukavia, kun niiden kohtalolla ei ole niin väliä ja aika halpojakin ovat. Itse pidän cc demoneista ja sitten marinet voivat antaa takaa firefightiä.

Olen tässä hammerheartin kannalla, menee formaatiot muuten aika isoiksi.
Rats keep running!
Nicodemus von Traube

Kuva

Ugh. Kylläpäs salamavalo raiskaa värejä. Mutta saa tuosta nyt jotain suuntaa-antavaa.

Kuva

Tuolta niitä obeja tulee...
15mm for teh win
Charad

Kaunista, nehän menee mukavasti rinta rinnan haltiapoikien kanssa.:)
Mukavasti oblakin alkaa saada muotoa, eihän niitä tarvitse kuin 3 per base.:P
Rats keep running!
Nicodemus von Traube

Mitenkäs kaamoksen titaanit toimivat?

Reaverissa silmiin pisti lyhyehkön kantaman 4*AP/AT4+ tykit (vain 45 cm) tykit yhdistettynä suht miehekkääseen assaulttikykyyn. Banelordi taase näyttää aikamoiselta klosistelijamöröltä joka kulkiessaan kohti taistelua voi kylvää tuhoa ja kuolemaa ohjuksillaan ja tykeillään 60 senttiin, tai sitten olla BTS-kohteena tukiohjusalustana blitzillä (ampua kolmena vuorona kaksi ohjusta kerrallaan).

Kaaoksen sotapiskissä näyttää olevan punchia aika paljon, sama kanuuna kun Ravagerissä ja vielä macrobarragea lisäksi. Jääkö Reaver kaaoksellekin väliinputoajaksi?
15mm for teh win
Charad

Mietin itse samaa ja tulin siihen tulokseen, että banelordi blitzillä on aika varma nakki, ei sen kanssa viitsi hirveästi tulla closikseen, muuten sillä on ihan jees jokapaikan aseet, tosin ei mihinkään tarkoitukseen hirveän hyvät.

Ravager titan, aseet kantavat vähän, mutta sillä on 2+ tk shotti ja 9 Ap/at 4+ shottia, että ihan mukavasti tulivoimaa kuiteskin.

Feral on aika pakkaus, halpa ja todella hyvillä aseilla varustettu, myöskin sillä on 5 FF hyökkäystä...

Lopputuloksena on, koska itse haluan decimatoreita, niin makro barragea löytyy niistä ja blitz jyrä on hieman tylsä tapaus ja perus marineille tulee hommattua warhoundeja, joten itse ajattelin ottaa ravagerin, tulee hyvä syy ostaa väliinputoaja.:)
Rats keep running!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Epic Armageddon”