"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

öö mikä se d6 olikaan

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
mayhem

öö mikä se d6 olikaan

Viesti Kirjoittaja mayhem »

kun rulebookis sanotaan aina jotain d6 nopan heittämisestä nii mikä se on kun en enää muista (lol)
kiitoksia kiekkoleijonnille hopeasta!
flagu

Viesti Kirjoittaja flagu »

D6 lyhenne kuusisivuiselle nopalle. Nyt on asiat sulla pahemmkin hukassa ;).
"Internet on paikka, jossa miehet ovat miehiä, naiset ovat miehiä ja lapset ovat FBIn agentteja"
mayhem

hehee juu en oo mikää hyvä muistinen (oon pitänyt puol vuotta taukoo warhammereist). :)
Hiisi

Viesti Kirjoittaja Hiisi »

mayhem kirjoitti:hehee juu en oo mikää hyvä muistinen (oon pitänyt puol vuotta taukoo warhammereist). :)

Ei siinä ole mitään pahaa, että on aloittelija. Minun on vähän vaikea uskoa sinua kauemman aikaa pelanneeksi, kun kyselet "Mit' niiq ostaisin käpsille?" joka toisessa topicissasi ja kun joku sanoo, että "Armybook ois hyvä" niin sanot "voi kiitos! Tuhannesti Kiitos!".
Runic kirjoitti: Jos joku tosin rupeaisi figuureitani tuhoamaan, heittäisin häntä painavimmalla mahdollisella kasvoihin.
kasvi

Viesti Kirjoittaja kasvi »

Hiisi kirjoitti:
mayhem kirjoitti:hehee juu en oo mikää hyvä muistinen (oon pitänyt puol vuotta taukoo warhammereist). :)

Ei siinä ole mitään pahaa, että on aloittelija. Minun on vähän vaikea uskoa sinua kauemman aikaa pelanneeksi, kun kyselet "Mit' niiq ostaisin käpsille?" joka toisessa topicissasi ja kun joku sanoo, että "Armybook ois hyvä" niin sanot "voi kiitos! Tuhannesti Kiitos!".
sanoiko hän joskus, että olisi pelannut jo kauemman aikaa..
-ei

Tuon "puoli vuotta taukoa hammereista" voi tulkita miten vaan, esimerkiksi niin, että osti boxin, piti puoli vuotta taukoa ja takas harrastukseen.
joo vähän huono päivä mulla..
Palkkamaalausta
"Oikeat figut on niille, jotka eivät osaa proxyttaa"
-Nojatuoli
mayhem

eli siis mä ostin skull passin aika nopeesti ku se tuli, sitten oon pitänyt puoli vuotta taukoo ja nyt kun taas alotin niin sain tietää tästä sivusta... mutta kiitti kaikkille muistin virkistäneille. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Perusteet”