"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Spraylla päällystämisestä

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Galeios

Spraylla päällystämisestä

Viesti Kirjoittaja Galeios »

Olen huomannut, että taisteluiden jälkeen metallifiguni ovat kokeneet kovia, maalit ovat rapisseet tai kuluneet. Serkultani kuulin että taisteludamagen välttämiseen voi käyttää lakkasprayta.
Kumpikohan näistä tököteistä on teidän mielestänne parempaa?

400 ml Spray Purity Seal (Satin Varnish)
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=1104

vai

400 ml Spray 'Ardcoat (Gloss Varnish):
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/p ... ts_id=3027[/url]
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.
miQ

Viesti Kirjoittaja miQ »

Paras lääke tuohon vaivaan on Mastonin mattalakka jota saa K- raudasta ja varmaan muista rautakaupoista. Mutta jos noista pitäisi valita niin ehkä tuo gloss varnish. Huom tämä on minun mielipiteeni.
Kace

Viesti Kirjoittaja Kace »

Samanlaista ainetta ne kumpikin on. Ero on vain että toinen on puolikiiltävää (Satin) ja toinen on sitten vielä kiiltävämpää (Gloss).
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Mastonin Mattalakka se olla pitää! GW:n noin 78% kalliimpia, ja jos haluat figuistasi siistit etkä kiiltäviä valonjatkeita. Käytä"MATTA" pintaista lakkaa. Se ei tuo kiiltoa figuihisi.

EDIT![Yar, me heartieesss! yli 500 viestiä täyttä P***** syötetty sotavasaran väelle jo vuodesta 2006 lähtien]
Akseli

Viesti Kirjoittaja Akseli »

Ei mikää noista. Suosittelen käyttämään vallejon spray mattalakkaa ei kiillä lainkaan tai hyvin vähän, maksaa 12e puteli mutta on sen arvoista, Hobby pointista tuota ainakin saa.
riimumestari

Viesti Kirjoittaja riimumestari »

Akseli kirjoitti:Ei mikää noista. Suosittelen käyttämään vallejon spray mattalakkaa ei kiillä lainkaan tai hyvin vähän, maksaa 12e puteli mutta on sen arvoista, Hobby pointista tuota ainakin saa.
Mielenkiintoni heräsi, et suinkaan tiedä kuinka suuri puteli kyseessä ?
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Vallejon sprayt ovat ns. "normaalikokoisia". Suosittelen kuitenkin itse Testor's Dullcotea, jota saa tilaustuotteena fantsuun. Pieni pullo, mutta hintaakin vain 5 €.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”