Magia = taikominen?
Magia = taikominen?
Oon ostamassa Mines of Moria alotus pakkausta osaan suunnilleen
osumisen ja...
mutta en osaa taikoja, eli en voisi pelissä taikoa Gandalffilla...
Voiks joku auttaa, kiitos jo etukäteen.
osumisen ja...
mutta en osaa taikoja, eli en voisi pelissä taikoa Gandalffilla...
Voiks joku auttaa, kiitos jo etukäteen.
Ensinnäkin tämä kysymys on väärässä paikassa, se kuuluu tonne sääntöavustusta tiedotteeseen tossa vähän ylempänä.
Mutta:
-voit taikoa yhden taian vuorossa.
-jokainen taika vie yhden willin, voit käyttää taikaan useamman willin, jolloin heität useamman nopan. Näin sinulla on paremmat mahdollisuudet onnistua.
-taiassa sanotaan minkä lukeman nopalla tarvitset sen onnistumiseen
-effectit sen mukaan mitä sääntis sanoo.
-taian voi taikoa move tai shoot phasessa. Taian voi taikoa missä vaiheessa tahansa omaa move phasea.
Selvensikö? Ja pliis voisko nuo kysymykset laittaa oikeaan
paikkaan...
Edit: Anteeksi, minä täsä vähän sekoilin. Taikoa ei voi shoot pahasella....
Mutta:
-jokainen taika vie yhden willin, voit käyttää taikaan useamman willin, jolloin heität useamman nopan. Näin sinulla on paremmat mahdollisuudet onnistua.
-taian voi taikoa move tai shoot phasessa. Taian voi taikoa missä vaiheessa tahansa omaa move phasea.
Selvensikö? Ja pliis voisko nuo kysymykset laittaa oikeaan
paikkaan...
Edit: Anteeksi, minä täsä vähän sekoilin. Taikoa ei voi shoot pahasella....
Viimeksi muokannut Snafu, Su 18.03.2007 11:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
-
The Delffipelaaja
hmm...
Joo, siis mutta mihin tämmöset kysymykset pitäis laittaa (eiksVrasku kirjoitti:Ensinnäkin tämä kysymys on väärässä paikassa, se kuuluu tonne sääntöavustusta tiedotteeseen tossa vähän ylempänä.
Mutta:
Ja pliis voisko nuo kysymykset laittaa oikeaan paikkaan...
valikossa ylempänä oo jotain warhammer fb juttuja?!)
- Eöl the Dark Elf
Taikaa ei voi taikoa shoot phasella taikka silloin, jos "taikuri" on jo chargattu.Vrasku kirjoitti:Ensinnäkin tämä kysymys on väärässä paikassa, se kuuluu tonne sääntöavustusta tiedotteeseen tossa vähän ylempänä.
Mutta:
Selvensikö? Ja pliis voisko nuo kysymykset laittaa oikeaan paikkaan...
Loppiainen hyvin, kaikki hyvin
Jatketaan nyt tähän kyselyä. Olin itse ymmärtänyt, että taiat pitää heitellä oman moven alussa ennen liikkumista ja että taikoja kuluttaa liikkumisensa siihen taikaan.
Olenko siis ymmärtänyt ihan väärin? Vai saako taiguri ensin liikkua ja taikoa esim. täyden liikkumsien jälkeen?
Esim. Elrond liikkuu täydet 14cm, eikä ole vihollisen kanssa ihokontaktissa, ja vasta sitten taikoo Natures Wrathin. Onnistuuko?
Esim2. Elrond taikoo Natures Wrathin ja onnistuu kaatamaan vihollisensa. Tämän jälkeen chargaa kaatuneeseen viholliseen. Onnistuuko? Mitä tapahtuu, jos taika epäonnistuu?
Olenko siis ymmärtänyt ihan väärin? Vai saako taiguri ensin liikkua ja taikoa esim. täyden liikkumsien jälkeen?
Esim. Elrond liikkuu täydet 14cm, eikä ole vihollisen kanssa ihokontaktissa, ja vasta sitten taikoo Natures Wrathin. Onnistuuko?
Esim2. Elrond taikoo Natures Wrathin ja onnistuu kaatamaan vihollisensa. Tämän jälkeen chargaa kaatuneeseen viholliseen. Onnistuuko? Mitä tapahtuu, jos taika epäonnistuu?
Jatketaan vielä edellisten esimerkkien valossa. Tuon Natures Wrathin toiminta. Pahoitteluni alkup. viestin kirjoittajalle hänen postauksensa kaappauksesta.
Oletetaan, että olen voittanut aloitteen (ei tapahdu tosielämässä, joten kysymys on täysin hypoteettinen) ja taion Natures wrathin ja viholliset köpsähtävät pötkölleen. Liikun liikkumiseni ja vuoro siirtyy vastustajalle. Saako hänen kaatuneet figunsa nousta ylös hänen liikkumisensa alussa (ja menettävät 1/2 liikkumisesta) vai ovatko nämä jantterit taju kankaalla ko. vuoron ja saavat nousta ylös vasta seuraavalla vuorolla?
Oletetaan, että olen voittanut aloitteen (ei tapahdu tosielämässä, joten kysymys on täysin hypoteettinen) ja taion Natures wrathin ja viholliset köpsähtävät pötkölleen. Liikun liikkumiseni ja vuoro siirtyy vastustajalle. Saako hänen kaatuneet figunsa nousta ylös hänen liikkumisensa alussa (ja menettävät 1/2 liikkumisesta) vai ovatko nämä jantterit taju kankaalla ko. vuoron ja saavat nousta ylös vasta seuraavalla vuorolla?