"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Dark Riders RxB

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Nekku
Viesti:

Dark Riders RxB

Viesti Kirjoittaja Nekku »

Kysymys lienee ainakun,kun katson jotain uber armylisteja niin näitä Dark ridereita RxB tuntuu olevan lista pulloillaan. Itse olen löytänyt nämä kyseiset kaverukset todella surkeiksi (n.24 pistettä per nuppi)
Johtuuko tämä vain maastosta vai pelityylistä, koska ainakin kun ollaan pelattu niin maastonkappaleita ollut riittävästä.5 (metsää ja kaikkea löytyy 2000vs2000)
Tosin voi olla että en osaa vain käyttää näitä kaveruksia.

Miten ylipäätänsä pystyy ampumaan ketään 5 Dark riderilla hengiltä!! Vuorassa olen saanut noin maxium 1-3skavenia hengilt' mutt esim.örrkejä vastaan ei yhtään mene läpi exemplet

Jotain vinkkejä??
Nekku on paljon parempi ky loknes..
Heretic
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Heretic »

itse en ole koskaan näitä käyttänyt, toimivat paremmin pelkillä keihäillä hakemassa flankkkia, ainakin omasta mielestä.
Ville Oulusta.
Frostgrave, Mordheim, 40k&30k, Kings of war, Lotr, Guild ball, Necromunda ja Blood bowl
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Itse kyllä olen RxB:t joskus ottanut Dark Ridereille, toimineet ihan kivasti, tosin johtuu osittain siitä ettei ole ollut niille pisteille muuta mitä huvittaisi armeijaan pistää.

Ja Nekku, ei ne yksin pärjää kun meleessä heppoisille yksiköille, kuten meleeheikot archerit ym. . Toimivat myös flänkkäjiinä spearmannejen ja yms. avuksi, eivätkä ne todellakaan niillä RxB:llä miksikään kunnon ampujayksiköksi muutu.
Hoppá

Viesti Kirjoittaja Hoppá »

Niin, ja tekee ne modelista paremman näköisenkin.
Viimeksi muokannut Hoppá, La 07.04.2007 01:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hoppá

Viesti Kirjoittaja Hoppá »

Moi

Mielestäni ne RxB:t on todella hyvät, ilman en dark ridereita käyttäisi. Mitä jos saisitte 10 human archeria 18" liikkeellä, olisiko melkoinen yksikkö? Dark riderit on suunnilleen yhtä vaikea tappaa. Helpompi ampua alas, mutta eivät paniikkipakoile yhtä herkästi. Lukumäärä on pieni pistehinnan takia, mutta ei pieni koko aina haitta ole, ratsukot on helppo kätkeä ja mahtuvat pienistä koloista vilistämään.

Joskus tulee vastaan armeijoita, joiden yksiköihin ei dark ridereilla kannata mennä päälle, mitä niillä sitten tekee ilman jalkajousiaan? S3 ammunnalla voi tuhota melkein mitä tahansa. Samoin jousien pelkkä läsnäolo nostaa yksikön uhkaaman alueen 18":sta 42":n.

Lisäksi dark riderit ovat mitä hyödyllisin yksikkö paniikin hienosäädössä, kun yksiköstä pitää pudottaa vielä yksi model paniikkia varten. On ikävä roimia yhden modelin takia niitä bolttereilla ja RxB jalkaväellä, dark riderien ampuminen on siihen hommaan sopivaa, ei mene kuteja hukkaan.

RxB:t kunniaan.
Hevi

Viesti Kirjoittaja Hevi »

Onhan ne rxb:t ihan hyviä, esim. siksi, että niillä voi hätyytellä warmachine crewejä tai yksinäisiä maageja joihin ei charge yllä. IMO pisteidensä arvoisia.
The Delffipelaaja

Viesti Kirjoittaja The Delffipelaaja »

Ja, jos yleisimmät pelikaverini (molemmilla VC) erehtyvät tuomaan Dire Volvot liian lähelle, on siinä yksikkö kuolleita susia usein muuttunut neulatyynyiksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”