Voiko joku kertoa mitä kannattaisi ostaa space marineitten armeijaan kun siinä on:
1 sgt.octavian
1lascanon
10 boltteria
ps:olen vasta aloittelia
tarvitsen apua armeijan tekemiseen.
Commander boxista saa helposti tehtyä minkä tahansa muun johtajan, joten Commander boksi on hyvä valinta. Siinä tulee kivasti kaikkea ylimääräistä joista saa osia veteran sergeanteille.
Oma ostoslista ehdotukseni
1. Codex
2. Scouts with sniper rifles boksi
3. Assault marines
Mutta aloita codexista, tai katsomalla muiden pelaajien listoja Armeijalistat osiosta, näet vähän mitä ihmiset käyttävät (eli mitkä ovat käytännöllisimpiä) joukkoja.
Oma ostoslista ehdotukseni
1. Codex
2. Scouts with sniper rifles boksi
3. Assault marines
Mutta aloita codexista, tai katsomalla muiden pelaajien listoja Armeijalistat osiosta, näet vähän mitä ihmiset käyttävät (eli mitkä ovat käytännöllisimpiä) joukkoja.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Minun ehdotukseni:
(codexi ennenkaikkea)
vaihtoehto1: Commander
Tässä tapauksessa sinulla olisi kaksi 5marinen ryhmää ja commander.
vaihtoehto2: Commander ja Marine Tactical squad
Tässä tapauksessa olisi kaksi 10marinen ryhmää ja commander.
vaihtoehto3: SM tactical squad
Tässä tapauksessa voisi olla esimerkiksi kolme 5 marinen ryhmää sekä command squad, taikka sitten kaksi 5marinen ryhmää, commander ja devastator squad (olettaen että laitat sinne kaikkie heavy aseet).
Lisäksi luulen että sekoitit tuon Missilelauncherin Lascannoniin.
(codexi ennenkaikkea)
vaihtoehto1: Commander
Tässä tapauksessa sinulla olisi kaksi 5marinen ryhmää ja commander.
vaihtoehto2: Commander ja Marine Tactical squad
Tässä tapauksessa olisi kaksi 10marinen ryhmää ja commander.
vaihtoehto3: SM tactical squad
Tässä tapauksessa voisi olla esimerkiksi kolme 5 marinen ryhmää sekä command squad, taikka sitten kaksi 5marinen ryhmää, commander ja devastator squad (olettaen että laitat sinne kaikkie heavy aseet).
Lisäksi luulen että sekoitit tuon Missilelauncherin Lascannoniin.