"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Cadwallon kokeilua

Kaikki ne eksoottisemmat tinan ja muovin siirtelytavat, jotka eivät löytäneet paikkaansa ylempää.
taavetti

Cadwallon kokeilua

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Captain Kelian Durak *66p*

------------------------------------

Militiaman x2 *26p*
Veteran x3 *45p*
Sergeant x1 *25p*
Militia crossbowman x3 *51p*

Guar of Khaurik *60p*

Olen siis aivan noviisi, enkä tiedä laillisuudesta saati mistään juuri mitään. Durakkia voisi ilmeisesti jollain/jotenkin buustailla, neuvot? Napit valitsin puhtaasti maalausmielessä. Taikuutta ilmeisesti uupuu, kyllä, taikuri mukaan?. Undertakerin toimivuus hyödyllisyys tässä. Hieno figu nimittäin. Mitä lisää, mitä pois? Kaikki neuvot yleisesti ottaen todella tarpeen.

Kiitokset mikäli viitsit vastailla ja jelppiä. :)
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Kelianin mukana tulee "stunner", joka on 14 pisteen itemi. Samoin triggeri on guardia huomattavasti käytännöllisempi, koska tulee "pistoolin" kanssa. Militiafigut ovat kivoja, mutten välttämättä lähtisi ihan kaikkia kuutta käyttelemään. Undertakerin pitäisi olla kohtuullisen käytännöllinen lisä myös listaan.

Kelian 66
*stunner 14

Trigger of Khaurik 62

3 x Crossbowmen 51

Doghandler 22
2 x molossiers 20

Undertaker 18

3 x veterans 45

yhteensä 298... tuolla pitäisi päästä alkuun
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Kiitoksia, mulla oli ehkä suoraan hakusessa 400AP. Parempi ehken ensin vähän vähempi eikä heti ahnehtia.
Silveri

Viesti Kirjoittaja Silveri »

Jos 400 AP:n listaa haluat, niin yksi vaihtoehto olisi lähteä laajentamaan kiltojen kautta (figuina saatavilla tällä hetkellä Guild of Blades, Thieves ja osittain Architects). Blades lienee noista suoraviivaisin, ja etenkin Orphanien vuoksi erittäin tehokas.

Toinen vaihtoehto olisi ottaa sitoutumaton charru, kuten Sylarenn, jota voisit buustia sen itemeillä, jolloin listaan tulisi myös hyvin tehokas spesialisti mukaan. Jämäpisteillä voisit yrittää ympätä mukaan lisää militiaa.
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut miniatyyripelit”