Terve kaikki!
Nyt on armeijani trimmausta vailla, siispä päätin seuraavaksi konvertoida khorne bsb:n.
Nyt on ainoana pulmana ideat, joilla voisin toteuttaa kyseisen kaverin:
1. Mistä saa tangon johon lipun kiinnittäisi.
2. Mistä charasta on hyvä ja yleisin konvertoida bsb.
Lipun ajattelin kopioida chaosin armybookista (joka on laillista) jonka jälkeen pohjamaalaan sen ja yksinkertaisesti khakilla tausta ja keskiosa khornen merkki blood redillä jonka jälkeen inkkaan sen vahvasti ruskealla inkillä.
Siis mistä "ukosta" on hyvä konvertoida BSB?
Kiitos.
E: BSB=Battle Standard Bearer.
Chaos BSB
- Tearsqueeze
Chaos BSB
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.
1. Tanko ei pitäisi olla ongelma, koska sekä marauder, warrior että beastman rykmenteissä tulee useita lipputankoja. Leikkaa tarvittava määrä keppiä ja pinnaa figun käteen, jos et koko tankokättä tarvitse.
2. Tuleeko bösbi jalan vai hepalle? Itse olen väsännyt jalkabösbin Crom the Conqueror -figustä, nurglen heppabösbin Pestigor standard bearerista, joka ratsastaa Mounted Nurgle Lordin hevosella.
Crom-bösbillä on kaaoswarriorin lipputanko vasemmassa kädessä, itse lippu on ogre bulleilta. Oikea käsi on kaaossoturilta, samoin pää. Itseasiassa figu on väsätty kaaossoturien lipunkantajaksi, mutta ogrelippu on sen verran iso että tuo kävisi kyllä bösbistäkin.
Pestigor standard bearer on sahattu vatsan kohdalta kahtia ja liimattu nurgle lordin hevoselle. Banneriksi ajattelin figun omaa lippua.
2. Tuleeko bösbi jalan vai hepalle? Itse olen väsännyt jalkabösbin Crom the Conqueror -figustä, nurglen heppabösbin Pestigor standard bearerista, joka ratsastaa Mounted Nurgle Lordin hevosella.
Crom-bösbillä on kaaoswarriorin lipputanko vasemmassa kädessä, itse lippu on ogre bulleilta. Oikea käsi on kaaossoturilta, samoin pää. Itseasiassa figu on väsätty kaaossoturien lipunkantajaksi, mutta ogrelippu on sen verran iso että tuo kävisi kyllä bösbistäkin.
Pestigor standard bearer on sahattu vatsan kohdalta kahtia ja liimattu nurgle lordin hevoselle. Banneriksi ajattelin figun omaa lippua.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Tearsqueeze
Kiitos, Jullevi!
Cromiahan myydään vaan GW:n online postissa(?)
Sain juuri idean että tekisin bösbin undivided champasta, josta toinen käsi veks ja marojen lipputankokäsi varalle. Itse lipun suunnitelin kopioida, jonka jälkeen khakilla tausta ja punaisella kornin merkki.
Nyt eikun sprue laatikkoa kaivamaan, kiitos Jullevi!
Cromiahan myydään vaan GW:n online postissa(?)
Sain juuri idean että tekisin bösbin undivided champasta, josta toinen käsi veks ja marojen lipputankokäsi varalle. Itse lipun suunnitelin kopioida, jonka jälkeen khakilla tausta ja punaisella kornin merkki.
Nyt eikun sprue laatikkoa kaivamaan, kiitos Jullevi!
"Älä nyt sinäkään missään nimessä perustele kantaasi. Viisastelu oikeinkirjoitusvirheistä ei kasvata sukupuolielintäsi." - The Captain.