"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Marsujen varustuksesta...

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ashtafash

Marsujen varustuksesta...

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Olen suunnitellut valmistavani Tacticaleista Assault marineja, joten haluaisin tietää löytyykö perus marine lootasta kaikille lähis varusteet (bolt pistooli ja sahamiekka). Ja hyppyrepun valmistus ohjeita saa antaa. :)
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Ei tule. Joku 2 taitaa tulla koko lootassa yhteensä chainswordei, pistoleita muutama enemmän.

Mutta voisit ostaa esim space wolffien blood claws lootan, siinä tulee kaikille chainswordit ja pistoolit. Tai sitten ihan sovinnolla ostat niitä assault marineita.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Ashtafash

Viesti Kirjoittaja Ashtafash »

Onko nuita blood clawsseja ihan normaalisti saatavilla?
"Onhan tälläkin harrastuksella puolensa. Rahat eivät riitä yhtäaikaa figuihin, viinaan eikä tupakkaan, joten niistä joutuu tinkimään."
-Teräratas
taavetti

Viesti Kirjoittaja taavetti »

Ashtafash kirjoitti:Onko nuita blood clawsseja ihan normaalisti saatavilla?
Kyllä on ihan hyllytavaraa. (mikäli tilanne ei ole muuttunut äkisti ja minä en ole päivittynyt.)
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Assault Mariineita voisit koittaa hankkia käytettyinä, itse olen useampaankin otteeseen törmännyt niihin 10e/5kpl. Tällöin et tosin saisi välttämättä sitä must-have fistiä, mutta etköhän sinä sellaisen jostain löydä (itse ostin 12e:llä kasatut assault mariinit, ja sain viellä kolmella eurolla 5 metalliscouttia, assault mariineissa ei ollut mitään vikaa).

Mutta sitten olisi tuo vaihtoehto blood claws, ne on Space Wolffeja, mutta kyllä ne Assault Marineistakin käy. Ja ei niille Assault Marineillekkaan ole pakko pistää jump packkiä, saa ne ilmankin.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

En minäkään niitä oikeita assault marsuja ole ostanut, vaikka haluaisinkin käyttää niitä pelissä. Imo ne metalliset osat on vaan jotain niin kauheaa paskaa, varsinkin jos muovia ja tinaa saa liimailla toisiinsa...
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
Ratovaari

Viesti Kirjoittaja Ratovaari »

Pesis kirjoitti:En minäkään niitä oikeita assault marsuja ole ostanut, vaikka haluaisinkin käyttää niitä pelissä. Imo ne metalliset osat on vaan jotain niin kauheaa paskaa, varsinkin jos muovia ja tinaa saa liimailla toisiinsa...
Assault Mariinien mukana ei tule yhtään metalliosaa.
Hammerheart kirjoitti: Ota mallia vaikka Gorkiporkista, Exocowboysta tai Ratovaarista.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”