panzer march!
panzer march!
voisiko joku kertoa mitkä kolme armeija listaa tulevat rulebookin mukana.
Kappas. Olisin odottanut USA, Saksa ja Venäjä. Britit on kieltämättä kiinnostava vaihtoehto.Mysterous kirjoitti:Britit, USA ja Saksa, sodan lopuilta (olikos se 43-45?).
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
-
vompovompatti
Re: panzer march!
Tuli hankittua conissa tämä sääntökirja ja nyt mietinkin kuinka kasata oma saksalainen joukko. Sääntöjä en ole vielä oikein sisäistänyt, mutta yritys on kovaa.
Seuraa muutama kysymys.
1. Olivathan 1/72 figut ovat sopivan kokoisia tähän peliin, jos siis pelaa pienemmillä armeijoilla. Isompi joukko tietenkin on helpompi kuvastaa pienempien figujen avulla. Ymmärsin että 1/72 olisi hyvä kompania tasolla. (se on todella epäsuora kysymys)
2. Löytyisikö Järvenpää, Kerava, Helsinki-alueelta panzer marchin pelaajaa, joka voisi auttaa sääntöjen oppimisessa pienen pelin muodossa? En vielä voi käyttää omia joukkojani, koska haluan hieman oppia peliä ennen joukkojen kasaamista, joten tarvitsisin laina joukkion tähän peliin. edit. mikipä ei muualtakin lähialueilta...
3. Onko Panzer marchilla paljon pelaajia yleensäkkään?
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
Seuraa muutama kysymys.
1. Olivathan 1/72 figut ovat sopivan kokoisia tähän peliin, jos siis pelaa pienemmillä armeijoilla. Isompi joukko tietenkin on helpompi kuvastaa pienempien figujen avulla. Ymmärsin että 1/72 olisi hyvä kompania tasolla. (se on todella epäsuora kysymys)
2. Löytyisikö Järvenpää, Kerava, Helsinki-alueelta panzer marchin pelaajaa, joka voisi auttaa sääntöjen oppimisessa pienen pelin muodossa? En vielä voi käyttää omia joukkojani, koska haluan hieman oppia peliä ennen joukkojen kasaamista, joten tarvitsisin laina joukkion tähän peliin. edit. mikipä ei muualtakin lähialueilta...
3. Onko Panzer marchilla paljon pelaajia yleensäkkään?
Kiitos jo etukäteen mahdollisista vastauksista.
I am the king of Rome, and above grammar.
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-Sigismund, Emperor of the Holy Roman Empire
-
Hellhammer
Re:
USA olisi voitu potkia suolle koska hehän eivät mitään panssarisotaa edes päässet kunnolla vetämään WWII:ssa.tneva82 kirjoitti: Kappas. Olisin odottanut USA, Saksa ja Venäjä.
Your mom is so fat that Tyranids came to earth just for her biomass.
Itse olen alkanut 1500 pisteen Waffen-SS Panzerdivision 10 -Frundsbergiäni kasaamaan 1/72 figuilla, vielä pitäisi neljä tikrua hankkia ja kaksi pakettia Revellin solttuja. Juurikin kompania taso on 1/72 skaalan etuisuus, isommat taistelut vaativat sitten sen verran tilaa että keräisin itse suosiolla sitä 1/300(6mm) armeijaa.vompovompatti kirjoitti: 1. Olivathan 1/72 figut ovat sopivan kokoisia tähän peliin, jos siis pelaa pienemmillä armeijoilla. Isompi joukko tietenkin on helpompi kuvastaa pienempien figujen avulla. Ymmärsin että 1/72 olisi hyvä kompania tasolla. (se on todella epäsuora kysymys)
Minä olen ja toivoisinkin, että muutkin Panzer Marsch! pelaajat voisivat "ilmoittautua". Tämän pelin yhtenäisyys on aika heikkotasoisen oloista ja sääntökirjat tunnutaan ostettavan aina luettavaksi ja "sitten joskus" pelattavaksi. Oma topikki panzer marsch pelaajille?vompovompatti kirjoitti:3. Onko Panzer marchilla paljon pelaajia yleensäkkään?
noh, olen etsinyt panzer march!:iin pelikaveria, tosin olen vasta 14v. säännöt on luettu (ja jotenkuten opittu). armeija valintana on 1944-1945 amerikkalaiset ja saksalaiset, ja asun helsingissä. Mutta pelikaveria tarvittaisiin kipeästi.