Minä haluaisin aloittaa *Daemonhunters only* armeijan, ja tässä olisi minun pohja suunnitelma. (En tiedä toimiiko se hyvin, mutta lähinnä panostaisin sen ulkonäköön.
HQ: Inquisitor Lord, Gun servitor, Combat servitor, Acolyte ja Sage. 93 pts (ei upgradeja)
Elites: Vindicare assasin. 110 pts
Troops: 2x 10 Inquisitorial stormtroopers. 200 pts (ei upgradeja)
=403 pts, loput käyttäisin wargeariin ja ehkä joku ukko vielä command squadii.
Kertokaa mielipiteenne, ja mitä kannattaisi/pitäisi muuttaa.
Moderaatio / Squirreli: Siirretty "40k: armeijat & yksiköt" -osiosta tänne eli oikeaan paikkaansa. 29.04.2007 klo 10:58
500 pistettä Daemonhunttereit
- Half-breed
Moar wargear!
Ensinnäkin, joku ase inkvisiittorille. Päätä vielä ampuuko vai halaileeko inkvisiittori vihollisia? Jos ampuu suosittelen psycannonia, combat servitor pois ja gun servitorille ase. Jos hän haluaa halia vihollisen väkeä, niin kannattaa ottaa melee ase (olen niiin terävä), gun servitor ja sage pois sekä tilalle vaikka combat servitori (2 combat servua ja acolyte olisi minun valinta). Sitten vielä psyykkinen voima varsinkin jos olet meleeseen menossa. Ja vielä transporttia voisi harkita.
Assassin on tosi kiva kaveri, mutta jos haluat pelitehoa/jänskätystä peliin, sinun kannattaa ottaa daemonhosti.
IST on luullakseni pitkälti lihamuuria jota kannattaa joko pumpata enemmän tai vähentää.
Olen syvästi pahoillani, jos loukkaan jaloa listaasi, mutta kirjoittelen oman versioni mitä itse yrittäisin (joka ei kylläkään ole pure radikaali). Huomaa myös että tämä on minun versioni eikä sinun tarvitse harkitakkaan tämän listan tekemistä.
HQ:
InQ lord: Thunder hammer + storm shield, holocaust
retinue: 2 familiar, 1 combat servitor
=137 pts
troop:
5 IST =50 pts
5 IST =50 pts
Heavy:
Lantikka ristiretkiläinen
twin AC, multimelta, hurrikaanit, extra armor, dozeri
=263 pts
= 500 pts
Tällaisella kokoonpanolla saat vastustajan psyykattua pois jo siinä vaiheessa kun lyöt lantikan pöytään. Ja taktiikkahan toimii kun inkvi lordi posottaa retinuensa kanssa lantikalla suoraa päätä kimppuun.
Toivottavasti tämä esimerkki auttoi.
Assassin on tosi kiva kaveri, mutta jos haluat pelitehoa/jänskätystä peliin, sinun kannattaa ottaa daemonhosti.
IST on luullakseni pitkälti lihamuuria jota kannattaa joko pumpata enemmän tai vähentää.
Olen syvästi pahoillani, jos loukkaan jaloa listaasi, mutta kirjoittelen oman versioni mitä itse yrittäisin (joka ei kylläkään ole pure radikaali). Huomaa myös että tämä on minun versioni eikä sinun tarvitse harkitakkaan tämän listan tekemistä.
HQ:
InQ lord: Thunder hammer + storm shield, holocaust
retinue: 2 familiar, 1 combat servitor
=137 pts
troop:
5 IST =50 pts
5 IST =50 pts
Heavy:
Lantikka ristiretkiläinen
twin AC, multimelta, hurrikaanit, extra armor, dozeri
=263 pts
= 500 pts
Tällaisella kokoonpanolla saat vastustajan psyykattua pois jo siinä vaiheessa kun lyöt lantikan pöytään. Ja taktiikkahan toimii kun inkvi lordi posottaa retinuensa kanssa lantikalla suoraa päätä kimppuun.
Toivottavasti tämä esimerkki auttoi.