Highlightit kultaan?
Highlightit kultaan?
Kysyisin, että miten kullan väriin saa highlightit. Olen maalannut Helffieni (lotr) haarniskan Shining Goldilla. Kuinka siihen saa highlightit?
Opinions are like assholes: everyone has one and they usually stink.
- Ogre_dude
- Sotavasaran Maalaajakisälli 2008
Koita vaikka sekottaa tota kultaa ja mitril silverii veikkaisin et ois ihan kiva
vanhat "plogit"
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Soulhungerin & O_D:n Tale of Two Gamers (kaartit ja treitöreitä)
O_D 40k blogi
seko blogi
Ei sitä hilekultaa tarvitse highlightata, vedellä ohennettu ruskea muste tuo siihen pienellä vaivalla lisää eloa.
Jos lisää syvyyseroja haluaa voi tietysti kokeilla NMM tekniikoita. Alottelijalle en kuitenkaan suosittele muuta kuin kokeiltavaksi (charruja varten yms.), koko armeijan väsäämiseen tällä tekniikalla voi vierähtää kiitettävästi aikaa.
Jos lisää syvyyseroja haluaa voi tietysti kokeilla NMM tekniikoita. Alottelijalle en kuitenkaan suosittele muuta kuin kokeiltavaksi (charruja varten yms.), koko armeijan väsäämiseen tällä tekniikalla voi vierähtää kiitettävästi aikaa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Itse maalaan kultaisen suurinpiirtein näin:
1. Pohjalle Dwarf Bronze.
2. Sitten valikoituihin kohtiin Chestnut Inkkiä varjoiksi.
3. Highlightaus Shining Goldilla.
Tuolla saa ihan perusnäyttävää kultaa aikaan.
Jostain olin lukevinani, että kevyttä patina-efektiä saa aikaan todella ohuella Scaly Green-washilla. Kokeilin yhden äijän aseeseen, mutta en huomannut mitään kovin radikaalia eroa. Kenties hieman vähemmän vetisellä seoksella olisi voinut tulla näkyviä tuloksia, mutta siinähän onkin tarkoitusena vain kevyt sävytys joka ei välttämättä kovin kauas näy.
1. Pohjalle Dwarf Bronze.
2. Sitten valikoituihin kohtiin Chestnut Inkkiä varjoiksi.
3. Highlightaus Shining Goldilla.
Tuolla saa ihan perusnäyttävää kultaa aikaan.
Jostain olin lukevinani, että kevyttä patina-efektiä saa aikaan todella ohuella Scaly Green-washilla. Kokeilin yhden äijän aseeseen, mutta en huomannut mitään kovin radikaalia eroa. Kenties hieman vähemmän vetisellä seoksella olisi voinut tulla näkyviä tuloksia, mutta siinähän onkin tarkoitusena vain kevyt sävytys joka ei välttämättä kovin kauas näy.
http://egologinenblogero.wordpress.com/ - Ei juurikaan figuiluun liittyvää päivittelyä, mutta muuta parikymppisen opiskelijan elelyä kylläkin.