"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Nominating

Warhammer FB -pelin säännöt ovat yleensä hieman tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
Hing

Nominating

Viesti Kirjoittaja Hing »

At the begining of the battle, nominate one enemy character or monster.
Tämä on kirjoitettu Sword of Faten sääntöihin, jotka löytyvät Empiren armybookista. Asia joka on jäänyt mietityttämään, on tämä: Onko vastustajalle pakko kertoa miekan kohde? Kaveripeleissä olen hoitanut asian kirjoittamalla paperille deploimentin jälkeen kohteen nimen. Kukaan ei ole valittanut, onneksi :). Kyseessähän on taikaesine, joten itse olisin sitä mieltä että asia pidetään salassa siihen asti, kunnes tietoa tarvitaan. Ja todisteena pelin alussa kirjoitettu nimi. Katsoin rulebookista, mutta en löytänyt vastausta. Miten on asian laita?
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Róbó-Tónó

Viesti Kirjoittaja Róbó-Tónó »

Itse olen ilmoitellut ihan kiltisti vastustajalle mihin SoF on kohdistettu, sillä olen ymmärtänyt nominaten ilmoituksena. Kelle muulle sen ilmoittaa jos ei kaverilleen, laupulle?
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Crescent

Viesti Kirjoittaja Crescent »

Sama juttu on liskojen Bane head itemissä. Siinä käsketään myös nimeämään yksi vastustajan charu pelin alussa. Kai se pitää ihan vastustajalle ilmoittaa että joku hänen hahmoistaan nimetään, mutta sitä tuskin tarvitsee kertoa, kuka nimeämisen aiheuttavaa itemiä kantaa.
Hing

Viesti Kirjoittaja Hing »

Juu, elikkäs asia on selvä. Kiitos vastauksista!
Awake O Dead, for there can be no rest for ye beneath the earth. - Spell of d00m

Empire jokes? Engineer with a halberd... Riding a robohorse... - Johan Willhelm, warhammerlord_soth
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Säännöt”