Price Rise 2007 - GW nostaa jälleen hintojaan!
Price Rise 2007 - GW nostaa jälleen hintojaan!
Tässä tietoa.
Elikkäs päättävät siis nostaa vaihteen vuoksi hintojaan. No, meneehän niillä huonosti, mutta silti.[/url]
Elikkäs päättävät siis nostaa vaihteen vuoksi hintojaan. No, meneehän niillä huonosti, mutta silti.[/url]
Joka vuosi nousee jokin, mutta enpä muista että minkään tuotteen hinta olisi koskaan noussut peräkkäisinä vuosina, harvemmin edes kahden vuoden välein. Eli periaatteessa GW nostaa tuotteiden hintojaan 3-4 vuoden välein, mutta harrastajille tämä näkyy jokavuotisena.Dràyhèn kirjoitti:Aika normaalia, eikös nuo nouse joka vuosi joka hintaluokassa melkeinpä 2,5€?
Jaa-a, milloinkahan Nottinghamissa huomataan, että hintojen nostaminen ei välttämättä lisää myyntituloja.
Viimeksi muokannut jullevi, Ke 16.05.2007 18:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
- Hands_of_blue
- El Capitan
- Peliporukkavalvoja
No voihan haiseva makrilli. Eipä oikein tunnu siltä, että olisi ollut kauan aikaa viime korotuksesta. Noh, kuten joku aika päiviä jossain tuntemattomassa topicissa sanoi hintojen noususta: "On se tämä vain niin mahtavaa. Ensimmäisenä päivänä ihmiset nillittävät ja huutavat korkeista hinnoista ja seuraavana päivänä sitten ostelevat hymysuin." vai miten se menikään.
Noh, itseäni tämä ei kovinkaan paljoa häiritse kun en tarvitse örkkeihini tai kääpiöihin enään mitään muuta kuin ehkä ja kenties jotain pikkukivaa, että saa erillaisia listakokonaisuuksia tehtyä. Viime aikoina ja nyt tämän jälkeen taitaa käydä niin, että kaupassa raahaamiseen siaan ostelen sotusta tai muualta käytettynä.
Noh, itseäni tämä ei kovinkaan paljoa häiritse kun en tarvitse örkkeihini tai kääpiöihin enään mitään muuta kuin ehkä ja kenties jotain pikkukivaa, että saa erillaisia listakokonaisuuksia tehtyä. Viime aikoina ja nyt tämän jälkeen taitaa käydä niin, että kaupassa raahaamiseen siaan ostelen sotusta tai muualta käytettynä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
- Sinitähti
Hyvä että hinnankorotukset koskevat vain GW:tä. Eipä siis enää vaikuta minuun :-)
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Ei niitä figuja ole tarkoitus uutena ostaa, ainakaan GW:ltä. Minulle aivan sama vaikka hyppäisivät viidellä eurolla. Ei ole tullut käytettyä kaupanhyllyä pariin vuoteen tässä tarkoituksessa. Sotu on onneksi ollut kiva välikäsi hintojen tasapainoittamiselle.
-Nilarakh
-Nilarakh
"ytimekäs ja hyvä *näyttää vaemman sormen peukaloa*" - Hovinarri
Cynae-aeaelioe
Cynae-aeaelioe
Ei voi kuin ihmetellä GW:n politiikkaa. Luulisi että jotain olisi syttynyt johtoportaan pään sisällä tähän mennessä, mutta ei...
Minä olen kalamies, minä olen kalamies, minä olen tursas! Ïa, ïa, fhtagn!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Tosimiehet käyttää pitsiä ja sukkahousuja!
Oi, ei olekaan vähään aikaan ollut tätä legandaarista marinaa hinnoista. Kohta taas puolet väestöstä uhkaa lopettaa gw:n figujen ostamisen uutena ja toinen puoli kertoo jo tehneensä tämän ajat sitten. Eiku hetkinen, tämähän on jo saatu käsiteltyä.
Minulle asialla ei ole pienintäkään väliä. Saan enemmän tukia valtiolta kuin ehdin käyttää, joten miulla kyl riittää rahat. Katotaan sitte muutaman vuoden päästä uudestaan, kun tuet loppuu kuin seinään.
Minulle asialla ei ole pienintäkään väliä. Saan enemmän tukia valtiolta kuin ehdin käyttää, joten miulla kyl riittää rahat. Katotaan sitte muutaman vuoden päästä uudestaan, kun tuet loppuu kuin seinään.
- Amazing Slug
Olisi kiintoisaa tietää, lisääntyykö ne myyntitulot vai ei.jullevi kirjoitti:
Jaa-a, milloinkahan Nottinghamissa huomataan, että hintojen nostaminen ei välttämättä lisää myyntituloja.
Jos lisääntyy, GW tekee oikein eikä kukaan voi sanoa mitään.
Jos vähenee, GW = Gay Way eikä kukaan voi sanoa mitään. Omat jutut saa tunnetusti pistää pas2 ja palamaan jos siltä tuntuu.
Ostan jatkossakin uusia figuja jos siltä tuntuu.
- The Captain
- Valvoja
Vissiin Space Marine combat squad oli liiian hyvä diili aloittelijoille, kun puolen Tactical squadin hintaan sai alle puolet boksin sisällöstä. Jatkossa saavat maksaa enemmän siitä, että ostavat vajaita tuotteita, penteleet.
Pahoin pelkään, että Guzlobin toive ei toteudu - eivätköhän ne muksut saa ruinattua vanhemmiltaan sen 2,50 euroa ylimääräistä viikkorahaa, kun taas me köyhyysrajan alapuolella elävät intellektuellit joudumme vain syömään vähemmän. Konjakin ja sikareiden hintakin saattaa taas nousta kananedustuslaitoksen uusmiehityksen myötä.
Pahoin pelkään, että Guzlobin toive ei toteudu - eivätköhän ne muksut saa ruinattua vanhemmiltaan sen 2,50 euroa ylimääräistä viikkorahaa, kun taas me köyhyysrajan alapuolella elävät intellektuellit joudumme vain syömään vähemmän. Konjakin ja sikareiden hintakin saattaa taas nousta kananedustuslaitoksen uusmiehityksen myötä.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Jep jep, GW nostaa hintoja kuten sopii odottaa. Onko se tässä tapauksessa rosvokapitalismia, luultavasti, eihän siellä työntekijöillekään mitään kunnon rahaa makseta.
Itse olen viime aikoina miettinyt, että miten pitkällä esim tavallisen regimenttiboksin hinta voi mennä? 40e kuulostaisi vielä aika GW:ltä esim 4-5 vuoden kuluttua. Mutta nykyinen suuntaus lupailee enemmän tuotesegmenttien muutoksia, joita nyt näkyy jo uusissa julkaisuissa, kuten Empirellä. Eli laitetaan yhteen boksiin vain muutama figu, jolloin tarvitsee ostaa monta ja "huomaamatta" pelikelpoisen regimentin hinta on isompi.
Itseäni GW:n meno järkyttää muiden harrastajien puolesta. itse olen välttänyt uusien figujen ostamista jo pitkään. Toki ostan jotain uutenakin mutta 30e jostain boksillisesta muovia on jo liikaa. Jo 90-luvun puolella hinnat olivat mielestäni korkeita mutta kuitenkin siedettäviä. Konkarit muistavat, ja uusille tiedoksi, että silloin sai n. 100 markalla regiment boksin joissa oli aina metalliosia ja movement tray mukana!! Ajat muuttuvat.
Itse hankin jatkossakin figuja käytettynä sotusta, ebaystä, huuto.netistä.. Joten käyttäkööt juniorit viikkorahansa GW-tuotteisiin, että tosi harrastajillekin riittää krääsää=)
Figut on jees, GW ei. Mun mielestä GW:stä saa ja pitää valittaa reilusti, se kuuluu harrastukseen.
Itse olen viime aikoina miettinyt, että miten pitkällä esim tavallisen regimenttiboksin hinta voi mennä? 40e kuulostaisi vielä aika GW:ltä esim 4-5 vuoden kuluttua. Mutta nykyinen suuntaus lupailee enemmän tuotesegmenttien muutoksia, joita nyt näkyy jo uusissa julkaisuissa, kuten Empirellä. Eli laitetaan yhteen boksiin vain muutama figu, jolloin tarvitsee ostaa monta ja "huomaamatta" pelikelpoisen regimentin hinta on isompi.
Itseäni GW:n meno järkyttää muiden harrastajien puolesta. itse olen välttänyt uusien figujen ostamista jo pitkään. Toki ostan jotain uutenakin mutta 30e jostain boksillisesta muovia on jo liikaa. Jo 90-luvun puolella hinnat olivat mielestäni korkeita mutta kuitenkin siedettäviä. Konkarit muistavat, ja uusille tiedoksi, että silloin sai n. 100 markalla regiment boksin joissa oli aina metalliosia ja movement tray mukana!! Ajat muuttuvat.
Itse hankin jatkossakin figuja käytettynä sotusta, ebaystä, huuto.netistä.. Joten käyttäkööt juniorit viikkorahansa GW-tuotteisiin, että tosi harrastajillekin riittää krääsää=)
Figut on jees, GW ei. Mun mielestä GW:stä saa ja pitää valittaa reilusti, se kuuluu harrastukseen.