taika aseista
taika aseista
Tutkin tässä äsken empiren armeija kirjaa ja tuli mieleen kumpi olis parempi:runefangi vai jokin muu taika ase?
Tosi pieni, mutta sitäkin pippurisempi
Re: taika aseista
Jokin muu taika-ase. Sword of might on perushyvä miekka, mutta GW on usein parempi 
- Teonanacatl
Lähinnä näkee Kohtalon Miekkaa Captasuksella ja Helstrumin Moukaria Arkkilehtorille. Keisarikunnan hahmot vaan kun ovat turpaanvetämisen saralla sen verta onnettomia, ettei niistä oikein mitään yksiköiden teurastajia saa. Lähinnä tuovat LD:ta ja Priestien kohdalla vielä Hatredin.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
- Viiksivallu
Olen Sluggerin kanssa samoilla linjoilla, jos ottaa jonkun taika-aseen niin se on kohtalon miekka tai mace of helsturm. Itse tosin suosin mundaneja aseita ja otan sitten enemmän jotain muuta.
Munkki on upporasvassa paistettu pullataikinasta valmistettu makea leivonnainen. Munkkileivonnaisten yleisin muoto on pallo, jonka sisällä on hilloa tai muuta makeaa täytettä.
- The Captain
- Valvoja
Jos Runefang on ylipäätään ollut harkinnan alla, mietittävä hahmo on todennäköisesti ollut Empire General. Tämä jätkähän tappelee hero-tasoisesti eli ei oikein hyvin. Sen tärkein ominaisuus on tuoda Leadershippiä omalle armeijalle, kyky tehdä vahinkoa on toissijaista. Itse pyrkisin pitämään kaverin hengissä antamalla riittävästi panssaria, hyvän wardin, kenties hevosen ja ennen kaikkea - sellaisen paikan linjoissa, jossa se on hyvässä turvassa, mutta silti riittävän lähellä konfliktipisteitä pitämässä linjan kurissa.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-
dragguslayer
runefangia jos edes mietit suosittelen Kurt Helborgia, saa runefangin, 4 attackia ja Laurels of Victoryn periaatteessa
Ei periaattessa vaan ihan oikeasti, itse olen käyttänyt ja tykännyt, menee tavallisista blokeista läpi kuin läpi.dragguslayer kirjoitti:runefangia jos edes mietit suosittelen Kurt Helborgia, saa runefangin, 4 attackia ja Laurels of Victoryn periaatteessa
Mitä todennäköisemmin nopista pyörii mitä epätodennäköisempiä lukuja.
Mukaan vielä yksikkö Inner Circle-ritareita niin mukava tulloo.Róbó-Tónó kirjoitti:Ei periaattessa vaan ihan oikeasti, itse olen käyttänyt ja tykännyt, menee tavallisista blokeista läpi kuin läpi.dragguslayer kirjoitti:runefangia jos edes mietit suosittelen Kurt Helborgia, saa runefangin, 4 attackia ja Laurels of Victoryn periaatteessa