terminaattori kappalainen
terminaattori kappalainen
Minulla on terminaattor kappalainen ja kun selailin marinien codexii sielt ei löytyny sen arvoja eikä sen kaikkia taitoja esim:bs,ws,s.yms.
niin tietääks kukaa milt sivulta vois löytyy ne arvot.
niin tietääks kukaa milt sivulta vois löytyy ne arvot.
"yrittäminen on ensiaskel epäonnistumiseen"
- Half-breed
Re: terminaattori kappalainen
Terminator Chaplain on Chaplain, jolle on ostettu Armorystä Terminator Armour, joten sen statit on ihan samat kuin Chaplainilla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
kiitos tiedosta.Half-breed kirjoitti:Terminator on Chaplain, jolle on ostettu Armorystä Terminator Armour, joten sen tiedot löytyy Chaplainin tiedoista.
mikä sivu?Half-breed kirjoitti:Terminator Chaplain on Chaplain, jolle on ostettu Armorystä Terminator Armour, joten sen statit on ihan samat kuin Chaplainilla.
Chaplain s.28 mariinien codexmöhkäle kirjoitti:mikä sivu?Half-breed kirjoitti:Terminator Chaplain on Chaplain, jolle on ostettu Armorystä Terminator Armour, joten sen statit on ihan samat kuin Chaplainilla.
Space Marine armoury s.22 mariinien codex
Terminaattoripanssarin ominaisuudet s.25 mariinien codex
Suosittelen myös itse selailemaan opusta, eivät ne enään nykyään niin vaikeasti löydettäviä ole.
kiitos tiedosta anaheim.Anaheim kirjoitti:Chaplain s.28 mariinien codexmöhkäle kirjoitti:mikä sivu?Half-breed kirjoitti:Terminator Chaplain on Chaplain, jolle on ostettu Armorystä Terminator Armour, joten sen statit on ihan samat kuin Chaplainilla.
Space Marine armoury s.22 mariinien codex
Terminaattoripanssarin ominaisuudet s.25 mariinien codex
Suosittelen myös itse selailemaan opusta, eivät ne enään nykyään niin vaikeasti löydettäviä ole.
Mutta saako terminator armourista paremman SV:n??
Sehän selviää sieltä luonnollisesti sieltä panssarin ominaisuuksista sivulta 25.
Phil Kelly says "No!"
Ai niin kiitti!Garoth kirjoitti:Sehän selviää sieltä luonnollisesti sieltä panssarin ominaisuuksista sivulta 25.
No tuli mieleen onko se mun kappalainen chapter??möhkäle kirjoitti:Ai niin kiitti!Garoth kirjoitti:Sehän selviää sieltä luonnollisesti sieltä panssarin ominaisuuksista sivulta 25.
Ei se ihan taida olla. Tuskin kysyit sitä mitä kirjoitit, mutta näillä mennään.No tuli mieleen onko se mun kappalainen chapter??
-Hyvönen-
"Se on siis nyt todistettu, että minä vain en osaa pelata." -the Captain-
- Z7-852
- Taisteluraporttikilpailun voittaja
Chapter on kirjan luku
Chapter on marineiden joukko-osasto tai armeija. Koostuu noin 1000 sotilaasta ja muusta henkilökunnasta.
Kappalainen on chapterin henkinen johtaja eli kappalainen (vrt. kirkon kappalainen).
Kappalainen on chapterin henkinen johtaja eli kappalainen (vrt. kirkon kappalainen).
Re: Chapter on kirjan luku
Aaa no kiitti viivakoodihan tietää paljon!Z7-852 kirjoitti:Chapter on marineiden joukko-osasto tai armeija. Koostuu noin 1000 sotilaasta ja muusta henkilökunnasta.