"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Eldarit vai Taut?

Aloittelijoille ja vasta-alkajille tarkoitettu palsta, jossa uskaltaa kysyä vähän yksinkertaisempiakin asioita pelistä ja pelaamaan ryhtymisestä ilman tönimistä. Kokeneet vastaavat.
Stubetsu

Eldarit vai Taut?

Viesti Kirjoittaja Stubetsu »

Eli siis olen aloittamassa 40k:ta, olen ennen pelannut FB:tä.(kääpiöillä)
Nyt siis olisi semmoinen pulma, että en osaa päättää, ostanko Tau battleforcen ja codexin vai ostanko broidilta Ellujen battleforcen pilkkahintaan ja siihen sitten uuden codexin? Battleforcesta ei ole maalattu kuin max 4 tyyppiä ja pari jetbikeä. Auttakaa miestä hädässä! =(

P.S minulla muuten on jo Ellujen Codex: craftworld Eldar (en kylläkään tiedä, että onko se jo vanhentunut)
(\__/)
(='.'=)
('.') ('.')
This is Bunny. Copy and paste Bunny into your signature to help him gain world domination!
Jamo

Re: Eldarit vai Taut?

Viesti Kirjoittaja Jamo »

Päätös sinun on tehtävä itse. Mutta Eldarit ja tau ovat hyvin erilaiset armeijat. Taukit ampuvat vastustajan laudalta, kun taas Eldarti pärjäävät vähän joka osa-alueella. Eldarien joukot ovat kuitenkin hyvin erikoistuneita, eli ampujat ottavat julmasti naamaan lähiksessä ja lähitaistelijat taas arkailevat ammuntaa.
Itse en ole kummallakaan pelannut, mutta Taun tulivoiman olen muutaman kerran joutunut kokemaan.

Craftworld: Eldar on vanhentunut koodeksi, eli uusi Eldar-deksikin pitää hankkia.
...
Harryboy

Re: Eldarit vai Taut?

Viesti Kirjoittaja Harryboy »

osta molemmat codexit ja kato kummista figuista ja rodusta ylipäätään pidät enemmän ja päätä vasta sitten
47.3% tilastoista on lonkalta heitettyjä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Perusteet”