Kun mä olin saanut ´07 version sm devastraison squoadin. Niin mä maalasin ne eka ultramarini chapterin värein ja sitten
maalasin niitten olka kilpiin ensiksi semmosen veri läntin ja sen päälle chaos jumalten viisaudet elikkä mustalla maalattua tuhru kirjoitusta.
Kun olin saanut rocket launcher tyypin valmiiksi ja sen jälkeen tein hevybolter jäbän ja sen selkäreppuun pistin seipään missä on
taukki komentajan pää. Sitten aloin työstään lascannonia, kun olin saanut sen valmiiksi. Aloin tekeen basea sille , ensin pistin hiekan siihen. sen jälkeen maalasin sen mustaksi ja drybrushasin sen fortress grayllä. sen jälkeen leikkasin noin basen kokoisen pahvin palasen ja liimasin siihen pahvin palaseen
kaksi ohutta polystyreenin palasta noin sen sm:n kokoiseksi niin kuin raunioseinän pätkäksi. sen pahvin palaseen liimasin neljä kupari langan pätkää ja kiinitin sen koko höskän siihen baseen...
niin että onko se laiton base esim. turnaus peleissä ja saako se terrain savea???
kiitos jo etukätteen... pistän kuvia niistä galtsuun joskus tulevaisuudessa kun saa oman koneen ja digikameran