"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

HoC, Delf ja lizardmen

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
nobody

HoC, Delf ja lizardmen

Viesti Kirjoittaja nobody »

niin että, minä heitin noppaa minkä armejan kansa alotaisin :) ja nämä aremjat saivat lizarmen sai 6 HoC sai 6 ja Delf sai myös 6 eli tasapeli! niin että minkä armeejan kansa alotaisin noista kolmesta? huomio! tämä on viimeinen (minkä armeja kansa alotaisin?) kysymykseni sotavasarassa! eli sanokaapa noiten armejan heikkoudet ja hyvyydet niin minun ei tarvitse ostaa armeja kirjoja turhaan :) kiitos etukäteen
Mun entinen allekirjoitus oli niin retarded niin oli pakko vaihtaa tähän. ;)
El Capitan
Peliporukkavalvoja

Re: HoC, Delf ja lizardmen

Viesti Kirjoittaja El Capitan »

Tämä taitaa riittää ihan hyvin armeijainfoksi. Valitse armeijasi kuitenkin oman mielipiteesi perusteella kuitenkin sillä on hyvin harmillista, jos armeijasi ei ole sellainen millä haluaisit pelata.

Koska muutekin heitit jo noppaa niin mikset heitä uudestaan niin kauan, että ei tule tasapeliä tai vaihtoehtoisesti niin, että HoC on 1-2, Delffit ovat 3-4 ja liskot ovat 5-6. Näin ei ainakaan tule tasapeliä.
Soturin ei tarvitse vuodattaa verta voittaakseen taistelun.
- Sinitähti
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Armeijat ja yksiköt”