Mekboy
Mekboy
Niin olisiko kyseinen jäpikkä järkevää konvertata big mekistä,kun mekboyzejä ei enää myydä missään,mutta jos myydään,kertokaa ihmeessä!
Crying out loud for the love of lard
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
Latex greased by sweat
Protein smoothies,
SHAKEN NOT STIRRED!
- Terminator Sergeant
Re: Mekboy
On jos sulla on bitzejä, gssää ja taitoa. Toinen vaihtoehto on metsästää nettihuutokaupoista. Tai tilata BWBstä, sieltä luulisi löytyvän.
Think of the rivers of blood spilled by all those generals and emperors so that, in glory and triumph, they could become the momentary masters of a fraction of a dot.
- Carl Sagan
- Carl Sagan
-
Peikkovasara
- Viesti:
Re: Mekboy
Ei, älä konffaa Big Mekistä. Tulee aivan liian iso. Mekboy on fyysisesti heikompi kuin normaali örkki, joten fluffillisesti olisi omituista jos mekboy on örkkiä isompi. Ja kyllähän Mekboyzeja myydään. Mm. Fantasiapeleissä, netistä tuotehaku näyttää kahta plussaa, eli tuotetta on reilusti. http://www.fantasiapelit.com/index.php? ... 71042&nws=
Jos kuitenkin päätät alkaa konffaamaa, konffaa se normipojusta. Itse yritin sitä jo, tulos oli ihan siedettävä. Aionkin käyttää sitä omana mekboyna. Valitettavasti valmista kuvaa mulla ei oo laittaa, vain tämä keskeneräinen
mutta tein sen kuitenkin seuraavasti; Tein repun, jossa kiinni erilaisia objekteja, työkaluja jne. Tein myös toisesta kädestä bionikarmin milliputilla ja päähän "hitsauslasit". Toiseen käteen etsin vielä jostain jakoavaimen, ja bionikarmiin kiinnitän burnan.
Jos kuitenkin päätät alkaa konffaamaa, konffaa se normipojusta. Itse yritin sitä jo, tulos oli ihan siedettävä. Aionkin käyttää sitä omana mekboyna. Valitettavasti valmista kuvaa mulla ei oo laittaa, vain tämä keskeneräinen
mutta tein sen kuitenkin seuraavasti; Tein repun, jossa kiinni erilaisia objekteja, työkaluja jne. Tein myös toisesta kädestä bionikarmin milliputilla ja päähän "hitsauslasit". Toiseen käteen etsin vielä jostain jakoavaimen, ja bionikarmiin kiinnitän burnan.