Commanderin valinta Taulle.
Commanderin valinta Taulle.
Mä oon ostamassa commanderia Taulle. Kumpi on kannattavampi Farsight vai Shadowsun?
Re: Commanderin valinta Taulle.
Farsight!
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
- Half-breed
Ei kumpikaan. Käytä peruslistan Commanderia josta voi tehdä paremman kuin kummastakaan noista. Lisäksi on mukavampi pelata kaverilla jolle voi itse luoda persoonallisuuden.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Molemmat spessukomentajat vaativat myös vähintään 1500 pisteen pelin, etkä farsightilla saa vespidejä tai krootteja ja armeijasi on muutenkin rajoitettu. Mukavan henkivartijatiimin saat kylläkin.
My format, Virus: To corrupt and conquer!
-
LaGas
Onko toi niin et jos on joku suitti komentaja niin on pakko olla 1500 pts. armeija?Anasa kirjoitti:Molemmat spessukomentajat vaativat myös vähintään 1500 pisteen pelin
O'Snobba kirjoitti:Älkää liittykö avatarvastarintaan!Se aiheuttaa vain kaaosta ja sekasortoa: Olemme oppineet tuntemaan toisemme vain kuvien perusteella.Kun ne vaihdetaan, emme tiedä kuka helkkari on Drakojan tai DBB!
-_-LaGas kirjoitti:Onko toi niin et jos on joku suitti komentaja niin on pakko olla 1500 pts. armeija?Anasa kirjoitti:Molemmat spessukomentajat vaativat myös vähintään 1500 pisteen pelin
...
Viestin lukemalla pari kertaa olisi tuohonkin saanut vastauksen. SPESSUKOMENTAJAT eivät suittikomentajat. Se olisi jo härskiä kun suittikomentajat ovat 1+, kaikkien tau armeijoiden on siis joko pakko olla patrol tai yli 1500