"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Magneettiflyrantti (WIP)

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Mösö

Magneettiflyrantti (WIP)

Viesti Kirjoittaja Mösö »

Rupesin viime viikolla puuhastelemaan lentävän hive tyrantin kanssa. Koska jo aiemmin olen tehnyt magneetti-carnifexin, ajattelin kokeilla samalla magnetisoidun tyrantin tekemistä.

Olin jo aiemmin hankkinut lohikäärmeen siivet tyranttiprojektia varten.

Tässä hieman kuvia ja selitystä eri osa-alueiden kanssa puuhastelusta.

1. Magneetit kylkiin

Olen laiskuuttani käyttänyt geomag-palikoista irroitettuja magneetteja. On pitänyt tilata irtomagneetteja, mutten ole vielä saanut aikaiseksi. Otin porakoneeseen 6,5 mm metalliterän ja surautin reiät tyrantin kylkiin (aikaa meni rapeat 5 min koko hommaan).

Tämän jälkeen pistin pienen GS palan reiän pohjalle ja levitin reunoille. Sitten tungin magneetin reikään ja peitin kolot GS:llä. Kuten alla olevasta huomannette, että GS:n käsittely ei ole vahvimpia lajejani.

Kuva Magneetti ja poratut reiät
Kuva GS:llä peitetty magneetti

2. Jalat

Olen suunitellut, että valmis tyrantti tulee ilmaan jonkinlaisen tangon päähän, joten sillä pitää olla hieman erilaiset jalat. Tässä ensimmäinen yritelmä, johon en ole aivan tyytyväinen, mutta en ole vielä muutakaan keksinyt. Osat on otettu warrior spruesta ja monstrous arms spruesta.

Kuva Nilkka poikki ja suurin kynsi
Kuva Pienet kynnet
Kuva Ensimmäinen jalkayritelmä

3. Siivet

Pohdin pitkään laittaisinko siivet ylimmän käden paikalle vai selkään. Lopulta päädyin valitsemaan selkävaihtoehdon. Siten saan vapaasti muunnella aseistusta, kun käytössä on kahdet magnetisoidut kädet.

Lohikäärmeen siivet eivät ole kovin tyranidimaiset, joten päätin hieman kokeilla niiden muokkausta. Alla tämänhetkinen tilanne, joka on mielestäni melko tyydyttävä.

Kuva "Ennen ja jälkeen"

Muuten olen vasta kasaamassa tyrantin vartaloa (eli pinnausta ja GS-korjailua siellä täällä), joten muuta raportoitavaa ei vielä tässä vaiheessa ole.
veteraani

Re: Magneettiflyrantti (WIP)

Viesti Kirjoittaja veteraani »

Näyttää oikein lupaavalta :)
Elämä on kuin vessapaperia. Sitä käytetään pala palalta. Joskus sitä kuitenkin kuluu liian nopeasti, eikä sitä saa välttämättä uutta. Joskus pyyhkii hyvin, joskus ei.
Pesis

Viesti Kirjoittaja Pesis »

Siivet ainakin on lupaavat ja jos tuosta uskaltaa jotain päätellä niin gs pysyy käsissä sen verta hyvin että projektistasi tulee menestys.
patsy02 kirjoitti:Useless as they may be, the horses still need their knights for the extra armour save.
http://2011.piraattivaalit.fi/
hc_andersen

Viesti Kirjoittaja hc_andersen »

Hyvä-hyvä, huolellinen perustyö on jo puolet leivottavasta rieskasta, sanoi naapurin Simppa aikoinaan kun piti sämpylä paistaa ja silleen. Lupaavalta vaikuttaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”