Leadership
Leadership
Eli kysyisin tosta leadershipistä että kun mulla on taun commanderrilla sellanen command and control node niin siinä on jotain 12¨ leadership niin mitä sen tarkoitus on tehdä?
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
Re: Leadership
Kaikki omat yksiköt, joilla on modeli 12" sisällä komentajasta voivat käyttää komentajan leadershipia target priority-testiin.Antti_94 kirjoitti:Eli kysyisin tosta leadershipistä että kun mulla on taun commanderrilla sellanen command and control node niin siinä on jotain 12¨ leadership niin mitä sen tarkoitus on tehdä?
Ja target priority löytyy sääntökirjasta sivulta 19.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Kiitos tiedosta. Sääntökirjankin omistan ihan kohta kaverin kanssa.
Oletko ajatellut ajattelevasi, että voisit ajatella niin, että ajattelisit miten muut ajattelevat ajattelevan sinua?!
No nyt kun en saanu tätä mielestä niin kysyn teiltä tosta battlesuittien wargearista sillä codexista katsoin että battlesuiteille on olemassa joku suoja (en muista nimeä kun ei ole codex vieressä) joka antaa niille 2+ suojan niin jos yhdelle antaa semmoisen ja menee ryhmään sillä niin saako ne ryhmäläisetkin suojan (battlesuittien ryhmään)? En tiedä onko tuo ryhmä juttu totta mutta päätin kysyä?
EDIT: Vielä lisäystä eli kun lukiin eräältä nettisivulta että nopeat vehkeet liikkuvat 24 tuumaa niin mistä tietää että on nopea vehje?
EDIT: Vielä lisäystä eli kun lukiin eräältä nettisivulta että nopeat vehkeet liikkuvat 24 tuumaa niin mistä tietää että on nopea vehje?
ei saa muut suojaa
vehiclen stattien alapuolella lukee
type:fast, xxxx
vehiclen stattien alapuolella lukee
type:fast, xxxx
venäläinen paita kirjoitti: VODKA: connecting people
Ok. Toi tieto riittää mulle joten kiitos.